Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Real Food startuje z emisją crowdfundingową na Crowdway

0
Podziel się:

Warszawa, 08.05.2019 (ISBnews) - Real Food, w skład której wchodzą marki Bobby Burger i Wegeguru, rusza ze zbiórką crowdfundingową na kwotę do 4 mln zł na platformie Crowdway, podała spółka. W dalszych planach przewiduje debiut giełdowy.

Real Food startuje z emisją crowdfundingową na Crowdway

"Od food trucka do największej, polskiej sieci burgerowni z menu mięsnym i wegetariańskim, która w warszawskiej Galerii Młociny otworzy już 40 lokal pod marką Bobby Burger. Od stworzenia gry 'Wiedźmin' i kolejnych biznesów Michała Kicińskiego, do wegańskiej restauracji. Te historie splotły się ze sobą, by stworzyć jedną spółkę - Real Food, w skład której wchodzą marki Bobby Burger i Wegeguru. Cel to rozwój grupy kapitałowej i otwarcie kolejnych lokali. Pomóc w tym ma zbiórka crowdfundingowa do 4 mln zł, która ruszyła 9 maja na platformie Crowdway.pl. W dalszych planach: giełda" - czytamy w komunikacie.

Na koniec ubiegłego roku założyciele sieci Bobby Burger powołali do życia grupę kapitałową Real Food. Do współpracy zaprosili Michała Kicińskiego, współzałożyciela CD Projekt - polskiej firmy z branży gier wideo, która stoi za międzynarodowym sukcesem gry "Wiedźmin".

"Michał Kiciński do naszej spółki wniósł swoją restaurację Wegeguru. Teraz wspólnie będziemy pracować nad tym, aby rozwinąć ją w sieć i wyjść poza granice stolicy" - powiedział współzałożyciel sieci Bobby Burger i członek zarządu Real Food Krzysztof Kołaszewski, cytowany w komunikacie.

W ramach finansowania społecznościowego (crowdinvestingu) chce pozyskać 4 mln zł na otwarcie kolejnych lokali Bobby Burger i Wegeguru.

"Środki ze zbiórki crowdfundingowej przeznaczymy na rozwój sieci lokali obu marek. 70% kwoty chcemy wydać na zagęszczenie burgerowni w całej Polsce i 30 proc. na rozwój sieci wegańskich restauracji. Zakładamy, że do 2022 roku w kraju będzie działać 67 lokali Bobby Burger i 4 Wegeguru" - zapowiedział dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w sieci Bobby Burger Maciej Sobolewski, cytowany w komunikacie.

Real Food zapowiada, że chce utrzymać dynamikę wzrostu, którą dotychczas notowała marka Bobby Burger.

"Dzięki otwarciom lokali własnych i franczyzowych, a także akwizycjom konceptów i lokali, jesteśmy w stanie urosnąć do 60-70 mln zł. Celem jest stworzenie na tyle dużej gastronomicznej grupy, żeby mogła zadebiutować na giełdzie za 3-5 lat" - wskazał Kołaszewski.

To jednak niejedyna możliwość zyskownego wyjścia z inwestycji dla crowdinwestorów.

"Weźmiemy też pod uwagę pozyskanie inwestora strategicznego oraz wykup akcji od inwestorów z odpowiednią premią" - dodał Kołaszewski.

Lokale Bobby Burger odwiedza ponad milion klientów rocznie. W 2018 roku w sumie przychody z lokali własnych i franczyzowych sieci przekroczyły 37 mln zł, o 23% więcej r/r.

Wraz z rozbudową sieci lokali Bobby Burger i Wegeguru, spółka zapowiada także wzrost wyników.

"Od listopada 2018 roku obie marki należą do jednej grupy kapitałowej Real Food. Przewidujemy, że dzięki rozwojowi sieci, do 2022 roku przychody będą rosnąć średnio o 15% rocznie, a EBITDA o 40%" - podsumował Kołaszewski.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)