_ Projekt powstał dzięki współpracy Agory z Polskapresse, właścicielem pasażu handlowego sklepy.gratka.pl. Oferta przeznaczona jest dla użytkowników portalu Gazeta.pl chcących dokonać zakupów w internecie i dla osób zajmujących się e-commerce _ - czytamy w komunikacie.
Agora podała, że celem współpracy z Polskapresse jest zwiększenie zasięgu ofert e-commerce obu wydawców.
_ Agora zaoferuje nowe narzędzie dla użytkowników portalu Gazeta.pl chcących dokonać zakupów w internecie, natomiast Polskapresse zyskuje dodatkowy zasięg dla sprzedających poprzez swój pasaż handlowy _ - głosi komunikat.
Narastająco w I-III kw. 2009 roku Agora miała 23,41 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 54,12 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 819,02 mln zł wobec 941,78 mln zł.