Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Alior Bank chce mieć 10% udziału w pozyskiwaniu nowych klientów MSP

0
Podziel się:
Alior Bank chce mieć 10% udziału w pozyskiwaniu nowych klientów MSP

Warszawa, 13.03.2017 (ISBnews) - Alior Bank chce zdobyć 10% udziału w nowej akwizycji klientów biznesowych do 2020 r. Bank będzie rozwijał leasing dla firm w kolejnych trzech latach i oczekuje, że osiągnie 3-5. pozycję w sektorze, poinformował wiceprezes Krzysztof Czuba.

"Wierzymy, że co 10. nowa firma będzie chciała korzystać z usług Alior Banku i dołączy do nas w ciągu najbliższych trzech latach" - powiedział Czuba podczas konferencji prasowej.

Wiceprezes poinformował, że dzięki technologii bank będzie mógł zaoferować małym firmom usługi, które dotychczas były zarezerwowane dla największych. Alior będzie też rozwijał leasing dostępny w różnych kanałach dystrybucji.

"Budujemy własną sieć, będziemy korzystać też z usług firm pośredniczących po to, by klienci szybko dostali usługi leasingowe w Aliorze. To bazuje na nowoczesnych sposobach oceny ryzyka kredytowego i bardzo doświadczonej kadrze menadżerskiej. Myślę, że w 2017 roku pokażemy bardzo dobre wyniki z tej działalności" - powiedział także Czuba.

Celem banku jest znalezienie się w top 3-5 wśród firm leasingowych, z wartością portfela leasingowe na poziomie 8-10 mld zł w 2020 r.

Alior podał dziś w prezentacji, że oczekuje zwrotu z kapitałów (ROE) w segmencie mikro i małych firm na poziomie powyżej 20%, zaś w segmencie średnich i dużych firm powyżej 14%.

Alior Bank rozpoczął działalność w listopadzie 2008 roku. Bank zadebiutował na warszawskiej giełdzie w grudniu 2012 r. Aktywa banku miały wartość 61,21 mld zł na koniec 2016 r.

Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)

© 2025 WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A.

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.