Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Arskom: Piłkarska reprezentacja Polski jest warta ponad 570 mln zł

0
Podziel się:
Arskom: Piłkarska reprezentacja Polski jest warta ponad 570 mln zł

Piłkarska reprezentacja Polski jest warta ponad 570 mln zł, biorąc pod uwagę wszystkie publikacje w internecie przez rok na temat 23 kadrowiczów, podało Arskom Group we współpracy z Pentagon Research. Najbardziej medialnymi zawodnikami są Robert Lewandowski i Grzegorz Krychowiak.

"Wartość publikacji w internecie przez rok na temat Krychowiaka wyniosła ponad 45 mln zł, a ich liczba przekroczyła 10 tys. Więcej warty jest tylko Robert Lewandowski: ponad 105 mln zł (26 tysięcy publikacji). [...] Tak wysoka wartość mediowa czołowych polskich piłkarzy jest także zasługą świetnej gry reprezentacji i działań marketingowych podejmowanych przez Polski Związek Piłki Nożnej" - czytamy w komunikacie.

"Bardzo się cieszę nie tylko z liczby publikacji na nasz temat, ale przede wszystkim z tego, że kibice odbierają nas tak bardzo pozytywnie. [...] Zainteresowanie mediów reprezentacją jest bardzo duże, a ja staram się zawsze znaleźć czas na wywiad, bo wiem, że moją grą interesuje się bardzo wielu kibiców. Jestem też aktywny w portalach społecznościowych, gdzie mam bezpośredni kontakt z fanami. To dla mnie bardzo ważne" - powiedział Krychowiak, cytowany w komunikacie.

Kibicom z człowiekiem sukcesu najbardziej kojarzą się Lewandowski, Krychowiak i Jakub Błaszczykowski, a największą sympatię budzą Arkadiusz Milik, Krychowiak i Kamil Glik. Badanie na próbie 1000 respondentów przeprowadził Pentagon Research.

"W ostatnich dziesięciu latach, odkąd współpracuję z czołowymi polskimi sportowcami, bardzo zmieniła się ich świadomość na temat roli mediów i własnego wizerunku jako ważnych elementów sukcesu w sporcie" - ocenił Wojciech Szaniawski, prezes agencji marketingu sportowego, Arskom Group, która od ponad dwóch lat pracuje z Krychowiakiem, cytowany w komunikacie.

Szaniawski wskazał, że wizerunek Grzegorza Krychowiaka jeszcze przed Euro 2016 pojawi się w trzech dużych kampaniach reklamowych. Już teraz sukces sportowy na zyski reklamowe przekłada Robert Lewandowski, promując kilka znanych marek.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)