Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Grupa Arterii przedłuża obsługę contact center Tauron Obsługa Klienta do 2019 r.

0
Podziel się:
Grupa Arterii przedłuża obsługę contact center Tauron Obsługa Klienta do 2019 r.

Oferta spółki Gallup Arteria Management, spółki zależnej Arterii na zakup usług contact center na lata 2017- 2019 została wybrana przez Tauron Obsługa Klienta, podała Arteria.

,,Zarząd informuje, iż Gallup Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. od 6 lat świadczy usługę contact center dla Tauron Obsługa Klienta sp. z o.o. Obecna umowa regulująca warunki współpracy pomiędzy stronami wygasa w grudniu 2016 roku" - czytamy w komunikacie.

Arteria to grupa kapitałowa specjalizująca się w usługach outsourcingowych. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 176,56 mln zł w 2015 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)