Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Grupa TVN szacuje wzrost rynku reklamy

0
Podziel się:

Grupa TVN ostrożnie szacuje wzrost rynku reklamy telewizyjnej na 2-3 proc. w 2010 roku - poinformował w czwartek dziennikarzy prezes TVN Markus Tellenbach.

Grupa TVN szacuje wzrost rynku reklamy

*Grupa TVN ostrożnie szacuje wzrost rynku reklamy telewizyjnej na 2-3 proc. w 2010 roku - poinformował w czwartek dziennikarzy prezes TVN Markus Tellenbach. *

_ Myślę, że dzisiaj ostrożna prognoza wzrostu rynku reklamy telewizyjnej to 2-3 proc. _ - powiedział prezes TVN, pytany o skalę jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy, o czym spółka poinformowała wcześniej w czwartek.

Wcześniej w prezentacji Grupa TVN podała, że w 2010 roku rynek reklamy telewizyjnej i internetowej typu dispaly wykaże niską, jednocyfrową dynamikę wzrostu.

Według szacunków TVN w 2009 roku cały rynek reklamy telewizyjnej spadł o 15 proc. do 3,373 mld zł, a przychody samej spółki z tytułu reklam telewizyjnych zmniejszyły się o 13 proc. do 1,132 mld zł.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)