Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

IMS zwiększył liczbę lokalizacji aboamentowych o 20% r/r w 2015 r. do 10,5 tys.

0
Podziel się:
IMS zwiększył liczbę lokalizacji aboamentowych o 20% r/r w 2015 r. do 10,5 tys.

IMS pozyskał 1 772 lokalizacje abonamentowe w 2015 r., zwiększając ich liczbę o 20%, do 10 517, poinformował wiceprezes Piotr Bielawski.

"Na początku roku zakładaliśmy, że pozyskamy w jego trakcie łącznie około 1 500 lokalizacji abonamentowych audio, video i aroma. Ostatecznie okazuje się, że odnotowaliśmy wzrost o 1 772 punkty" - powiedział Bielawski, cytowany w komunikacie.

Na koniec roku IMS miał 10 517 lokalizacji abonamentowych, czyli o 20% więcej niż przed rokiem. Przychody abonamentowe stanowią obecnie 42% wszystkich przychodów Grupy, podano również.

"Najważniejszy wpływ na wyniki Grupy IMS miały rosnące przychody z tytułu usług abonamentowych oraz sprzedaż systemów i urządzeń Digital Signage. Model abonamentowy jest oparty w większości o kilkuletnie umowy, dzięki temu zapewnia spółce pełną stabilność i gwarantuje, że notowany wzrost biznesu ma bardzo solidne podstawy" - podkreśliła spółka.

W 2015 r. IMS miał 6,85 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 5,5 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 42 mln zł w porównaniu z 37,01 mln zł rok wcześniej.

Spółka tworzy grupę kapitałową, w skład której wchodzą 3 podmioty bezpośrednio zależne. Grupa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), wideomarketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych).

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)