Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Macro Games wdraża pilotażową promocję gry Cukierowo z T-Mobile

0
Podziel się:
Macro Games wdraża pilotażową promocję gry Cukierowo z T-Mobile

Macro Games rozpoczyna wdrożenie pilotażowego projektu promocji gry Cukierowo we współpracy z operatorem T-Mobile, poinformowała spółka.

"W nawiązaniu do raportu bieżącego ESPI nr 31/2016 z dnia 10 stycznia 2017 roku, dotyczącego rozpoczęcia współpracy z wiodącym operatorem sieci telekomunikacyjnej, zarząd Macro Games z siedzibą we Wrocławiu informuje, że w dniu 27 kwietnia 2017 roku spółka rozpoczyna wdrożenie pilotażowego projektu promocji gry Cukierowo we współpracy z operatorem. " - czytamy w komunikacie.

Pilotażowe uruchomienie nowej funkcjonalności gry Cukierowo umożliwi zarówno spółce i operatorowi rozpoznanie możliwości marketingowych wykorzystania aplikacji - gry Cukierowo, podano także.

Na początku stycznia br. Macro Games zawarło z T-Mobile Polska umowę ramową, która zakłada długofalową współpracę w zakresie produkcji oraz dystrybucji gier mobilnych wykonanych przez Macro Games przy współpracy z T-Mobile.

Macro Games to spółka z segmentu nowych technologii, rynku gier i elektronicznej rozrywki. Pozycje na swoim rynku buduje gromadząc w portfelu różne portale internetowe odnoszące się do tematyki gier oraz realizując innowacyjne projekty przeznaczone dla społeczności graczy. Spółka jest notowana na rynku NewConnect od 2012 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)