Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Poczta Polska: W ramach usługi 'Odbiór w Punkcie' odebrano 30% więcej paczek r/r

0
Podziel się:
Poczta Polska: W ramach usługi 'Odbiór w Punkcie' odebrano 30% więcej paczek r/r

Liczba paczek odebranych w ramach usługi "Odbiór w Punkcie" wzrosła o 30% r/r od stycznia do września br., poinformowała Poczta Polska. Wzrost wolumenu paczek nadawanych Pocztą Polską, uwzględniając wszystkie formy dostaw, jest większy niż tempo rozwoju rynku.

"Poczta Polska, oprócz dostaw kurierskich 'door to door', oferuje w 4 100 placówkach pocztowych usługę 'Odbiór w Punkcie' przesyłek paczkowych lub kurierskich. Do tej sieci dołączyło także blisko 1 400 kiosków i saloników Ruch, które wydają przesyłki Poczty Polskiej, i blisko 1 000 stacji paliw Orlen. Klienci Poczty Polskiej dzięki temu mają do dyspozycji największą sieć click & collect w Polsce do odbioru przesyłek" - czytamy w komunikacie.

Dynamiczny wzrost przesyłek odbieranych w punktach PKN Orlen i Ruch zauważalny jest w każdym miesiącu tego roku. W sumie prawie 10% przesyłek trafia do jednego z kiosków czy saloników Ruchu lub też na jedną ze stacji paliw Orlen, podano również.

"Poczta Polska konsekwentnie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. Na bieżąco śledzimy zmiany, jakie zachodzą na rynku, i dostosowujemy nasze usługi. 'Odbiór w Punkcie' to jeden ze sposobów na poprawę komfortu korzystania z usług Poczty Polskiej przez naszych klientów. Ta forma dostaw zyskuje na coraz większej popularności, dlatego będziemy rozwijać naszą sieć click&collect. Wkrótce we wszystkich miastach w całym kraju zapewnimy, że zaledwie w kilka minut nasz klient dotrze do jednego z tysięcy naszych punktów. Będzie to największa sieć punktów odbioru dostępna na rynku. Budujemy przewagę konkurencyjną, coraz lepiej dostosowując nasze usługi do preferencji klientów, w tym również tych z coraz młodszych pokoleń, którzy dokonują zakupów w Internecie. W ten sposób realizujemy naszą strategię. Chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów, zmieniając wizerunek Poczty na coraz aktywniejszego gracza na rynku usług kurierskich i paczkowych, szczególnie w segmencie e-commerce" - powiedział członek zarządu Poczty
Polskiej Grzegorz Kurdziel, cytowany w materiale.

Rozwój usługi "Odbiór w Punkcie" to reakcja na dynamicznie rozwijający się rynek e-commerce. Szybka i tania dostawa stanowi coraz ważniejszy czynnik w podejmowaniu decyzji zakupowych przez e-klientów. Zwłaszcza dziś, w czasach, gdy tradycyjne zakupy zostają zastąpione internetowymi, podano także.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)