TelForceOne, wiodący dostawca akcesoriów GSM zakończył I kwartał 2010 r. z wynikiem netto na poziomie przekraczającym 1 mln zł.
W I kwartale 2010 r. Grupa Kapitałowa TelForceOne wypracowała skonsolidowane przychody w wysokości 23,6 mln zł oraz wynik EBITDA 2,7 mln, czyli o 77,7% więcej niż w I kwartale 2009 roku. Zysk netto wyniósł ponad 1 mln PLN i był prawie czterokrotnie wyższy niż rok wcześniej.
TelForceOne jest liderem w obszarze akcesoriów mobilnych z udziałami rynkowymi na poziomie ok. 40% w Polsce i zajmuje podobną pozycję w Czechach i na Słowacji. Telefony należącej do TelForceOne marki myPhone utrzymują dominującą pozycję w segmencie aparatów o uproszczonej funkcjonalności (udziały w rynku pozaoperatorskim szacowane na 60%) i w segmencie aparatów obsługujących dwie karty SIM (udziały w rynku pozaoperatorskim szacowane na 55%).
_ - Sukcesy myPhone oraz znacząca dynamika wzrostu w obszarze alternatywnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek skłoniły nas do opracowania strategii dalszego rozwoju zorientowanej na podtrzymanie wiodącej pozycji na rynku we wszystkich ważnych dla spółki obszarach _ – wyjaśnia Wiesław Żywicki, Wiceprezes Zarządu TelForceOne SA.
– _ Zamierzamy nie tylko stworzyć dogodne warunki dla spółki myPhone, aby mogła rozwijać się i w pełni odpowiadać wzrastającemu popytowi na aparatów komórkowe tej marki, ale także rozszerzać działalność w segmentach, w których dostrzegamy potencjał i przewagi konkurencyjne. Naszym celem w kolejnych kwartałach jest kontynuacja wzrostu i stała poprawa wyników finansowych _. – dodaje Prezes Żywicki.