"Prognoza została opracowana w oparciu o założenia budżetu zaplanowanego na 2018 rok, który uwzględnia przewidywaną sprzedaż, strukturę kosztów oraz planowaną liczbę realizowanych wdrożeń w oparciu o dane historyczne, doświadczenie rynkowe oraz przewidywany rozwój ekspansji na rynkach zagranicznych" - czytamy w założeniach do potwierdzenia prognozy.
Prognoza została opracowana w oparciu o założenie zrealizowania ok. 350 wdrożeń platformy Customer Service Automation w 2018 roku, dodano.
"Niższa, w stosunku do wcześniejszych podanych założeń, ilość planowanych wdrożeń wynika z zauważalnego trendu wzrostu wartości pojedynczego wdrożenia oraz rosnącej ilości płatnych abonamentów produktu UF EASY dedykowanego dla małych i średnich klientów (system do zintegrowanej komunikacji w modelu SaaS)" - czytamy dalej.
Prognozowany poziom wyników finansowych zostanie osiągnięty dzięki przyspieszeniu sprzedaży w Polsce oraz kontynuacji trendu rosnącej sprzedaży na rynkach zagranicznych, dodano.
"Prognoza została przygotowana w oparciu o założenie, iż dzięki środkom pozyskanym z programu emisji obligacji, spółka posiada środki finansowe wystarczające do zrealizowania programu inwestycyjnego o wartości 15 mln zł" - czytamy również.
Zarząd Unified Factory będzie dokonywał bieżącej oceny przebiegu realizacji prognozy na podstawie realizacji budżetu i aktualizacji założeń będących podstawą prognozy, podsumowano.
Unified Factory to producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej. Od 2016 r. akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.