Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

UPC Polska miało 1,44 mln klientów z 2,95 mln usług na koniec 2016 r.

0
Podziel się:
UPC Polska miało 1,44 mln klientów z 2,95 mln usług na koniec 2016 r.

UPC Polska miało na koniec 2016 r. 1 439 200 klientów, którzy korzystali z 2 954 100 usług, podała spółka. Liczba sprzedanych usług wzrosła w ciągu roku o 106 400, włączając w to wzrost o 29 100 nowych usług w IV kwartale, podano także.

"Rok 2016 i czwarty kwartał stał pod znakiem kontynuacji inwestycji w zwiększanie zasięgu naszej szerokopasmowej infrastruktury i w innowacyjne usługi dla naszych klientów. Dzięki temu oferowaliśmy klientom najszybszy internet na rynku, najkorzystniejszą ofertę telewizyjną ze 100 kanałami HD, a także coraz bardziej innowacyjne usługi dla biznesu na czele z internetem 600/60 Mb/s, co znacząco przełożyło się na poprawę satysfakcji naszych klientów. Jestem dumny z podpisania umowy przedwstępnej z Multimedia Polska, która może być kolejnym krokiem do zwiększania skali i możliwości inwestowania w rozwój oferty dla naszych klientów. W roku 2017 będziemy kontynuować tę strategię, docierając z naszymi usługami do nowych lokalizacji i stale wzbogacając naszą ofertę" - powiedział prezes Frans-Willem de Kloet, cytowany w komunikacie.

Na koniec roku 2016 zasięg szerokopasmowej sieci UPC Polska wyniósł blisko 3,2 mln gospodarstw domowych, co oznacza wzrost o ponad 185 tys. w ciągu całego roku, podano również.

"Dzięki stałym inwestycjom UPC operator zwiększył, tak w IV kwartale, jak i w całym 2016 roku, liczbę dostarczanych usług cyfrowych. W przypadku internetu UPC zwiększyło liczbę klientów o 52 700, włączając w to wzrost o 19 000 w czwartym kwartale. Liczba usług telewizji cyfrowej wzrosła o 42 700, włączając dodatkowe 14 600, odnotowane w czwartym kwartale, co oznacza przekroczenie poziomu 1 miliona użytkowników tej usługi. W przypadku usługi telefonii wzrost wyniósł 42 100 w ciągu całego 2016 roku" - czytamy w komunikacie.

UPC Polska jest dostawcą cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Jest częścią Liberty Global, Inc.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)