Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Virgin Mobile zarejestrował numer niemal 150 tys. klientów w ciągu 3 miesięcy

0
Podziel się:
Virgin Mobile zarejestrował numer niemal 150 tys. klientów w ciągu 3 miesięcy

Virgin Mobile zarejestrował numer prawie 150 tys. klientów w ciągu 3 miesięcy, podał operator.

"W ciągu 3 miesięcy prawie 150 tys. klientów Virgin Mobile zarejestrowało swój numer. Operator oferuje rejestrację bez wychodzenia z domu, a także szybko rozszerza liczbę punktów stacjonarnych, w których można zarejestrować kartę" - czytamy w komunikacie.

"Ustawowy obowiązek rejestracji numerów w ofercie na kartę był wprowadzany w ekspresowym tempie. Mimo tego poradziliśmy sobie bez własnej sieci sprzedaży i obecnie już niemal 35% klientów zarejestrowało swój numer w Virgin Mobile. Cały proces przebiega bardzo sprawnie, a my z naszej strony dołożyliśmy wszelkich starań, aby rejestracja była dla użytkownika wygodna i bezpieczna" - powiedział dyrektor marketingu Virgin Mobile Piotr Suchodolski, cytowany w komunikacie.

Virgin Mobile oferuje swoim klientom rejestrację bez wychodzenia z domu. Równolegle prowadzi rejestrację stacjonarną. Obecnie ma już blisko 7 tys. punktów partnerskich, a do końca roku planuje nawet kilkadziesiąt tysięcy.

Użytkownicy, którzy aktywowali swoją kartę przed 25 lipca br., na rejestrację mają czas do 1 lutego 2017 roku. W przypadku niedopełnienia obowiązku - usługi zostaną wyłączone.

Virgin Mobile Polska jest częścią międzynarodowej grupy inwestycyjnej Virgin. W Polsce działa jako MVNO.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)