Multimedia Polska odnotowały 13,85 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2015 r. wobec 9,15 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 33,71 mln zł wobec 32,37 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 176,64 mln zł w III kw. 2015 r. wobec 175,16 mln zł rok wcześniej.
W okresie I-III kw. 2015 r. spółka miała 37,84 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 33,8 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 527,01 mln zł w porównaniu z 526,5 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie I-III kw. 2015 r. wyniósł 4,03 mln zł wobec 28,42 mln zł straty rok wcześniej.
Multimedia Polska to jeden z wiodących na polskim rynku operatorów kablowych dostarczający usługi telewizji, szerokopasmowego dostępu do internetu oraz telefonii stacjonarnej i mobilnej.