Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Żabka zakończyła remodeling całej sieci ponad 6500 sklepów

1
Podziel się:

Żabka zakończyła remodeling całej sieci ponad 6 500 sklepów, które obecnie będą funkcjonowały w nowym koncepcie, podała spółka. Sieć funkcjonuje również z nowym oznaczonym zielonym logo z uśmiechem.

Żabka zakończyła remodeling całej sieci ponad 6500 sklepów
(Materiały prasowe)

"Dokonaliśmy jednego z największych remodelingów sklepów w Europie, angażując w ten proces niemal wszystkie departamenty naszej firmy. Od 2016 roku zmodernizowaliśmy ponad 4 tysiące sklepów, otwierając jednocześnie 2 500 nowych lokalizacji. Dokonaliśmy kluczowych zmian nie tylko w identyfikacji wizualnej sklepów, ale także w asortymencie, aranżacji oraz wyposażeniu. Nowy, otwarty na zmiany format przyciągnął o 20% więcej nowych klientów i pozwolił nam jeszcze szybciej reagować na potrzeby konsumentów. Żabka, dzięki zmianie formatu, była gotowa na transformację cyfrową i odpowiedzialne działanie w zakresie środowiska naturalnego i najbliższego otoczenia. Dziś to jedna z najbardziej dynamicznych i najszybciej rozwijających się sieci convenience na świecie" - powiedział prezes Żabka Polska Tomasz Suchański, cytowany w komunikacie.

Proces modernizacji sklepów rozpoczął się w 2016 roku od 51 zmienionych placówek. Po 4 latach sieć zmieniła koncepcję wszystkich sklepów. Od 2016 roku każda nowo otwarta Żabka uruchamiana była w nowym formacie, podano także.

Spółka przypomniała, że od 2018 r. realizuje inwestycje w transformację cyfrową.

"Sieć we współpracy z partnerami technologicznymi jak Microsoft zaprezentowała innowacje technologiczne, które mają ułatwić zakupy i zarządzanie sklepami. Wśród nich znalazły się m.in. inteligentne półki, kasy samoobsługowe, kasy jednosekundowe, elektroniczne cenówki, itp. Narzędzia te, wykorzystujące m.in. analizę danych i sztuczną inteligencję, umożliwiają minimalizację czasu obsługi klientów, wygodniejszą i bardziej przyjazną komunikację oferty, lepsze dostosowanie asortymentu do oczekiwań nabywców oraz udoskonalenie logistyki. W tym okresie sieć wdrożyła także aplikację mobilną żappka, pozwalającą na jeszcze lepszą prezentację oferty, angażującą komunikację z klientami oraz łatwiejsze korzystanie z dodatkowych usług." - czytamy dalej.

Sieć Żabka liczy obecnie ponad 6 500 sklepów. Od stycznia br. otwartych zostało pół tysiąca nowych sklepów. Do końca 2020 roku planowane jest uruchomienie kolejnych 500 placówek w całej Polsce.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(1)
Jjj
4 lata temu
Szapka i kola 1.5l za 6 zł. Duża czekolada znana niebieska za 15 zl... Gdyby nie niedziele to biznes można by było zwinac