Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. LOS
|

Do Polski wchodzi znana marka. Wiadomo, gdzie otworzy pierwszą restaurację

16
Podziel się:

Na polski rynek wkracza nowa marka restauracji. L'Osteria, o której mowa, zamierza latem tego roku otworzyć pierwszy lokal nad Wisłą - informują wiadomoscihandlowe.pl. Na początku sieć znana m.in. z Niemiec pojawi się w Warszawie, ale plany rozwoju ma szerzej zakrojone.

Do Polski wchodzi znana marka. Wiadomo, gdzie otworzy pierwszą restaurację
Otwarcie restauracji L'Osteria w Berlinie (Getty Images, 2022 Tristar Media)

Pierwszą restaurację w Polsce L'Osteria otworzy w Centrum Praskim Koneser w stolicy. Znajdzie się w niej ponad 170 miejsc siedzących, które w okresie letnim uzupełni 100 miejsc w ogródku z drzewkami cytrynowymi, oliwnymi i oleandrów - informuje serwis wiadomoscihandlowe.pl.

W Warszawie podobnie jak w innych miastach Europy L'Osteria będzie oferowała włoską kuchnię.

Marka znana obecna jest m.in. w Austrii, Anglii, Szwajcarii, Francji oraz Luksemburgu. Najważniejszym rynkiem są Niemcy, gdzie sieć powstała w 1999 r. W ubiegłym roku firma osiągnęła przychód w wysokości 320,9 mln euro.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Większość osób, które zamawiają jedzenie, nie interesuje się, skąd ono przyjeżdża. Tego nie biorą pod uwagę

L'Osteria planuje otworzyć 10 lokali w Polsce

Wprowadzeniem marki do Polski zajmuje się Adam Mularuk z funduszu Atena Capital. Mirko Silz, dyrektor generalny FR L'Osteria SE, wyraził przekonanie, że to idealny partner do wprowadzenia sieci na nowy rynek.

"Mularuk, reprezentujący fundusz Arena Capital, ma wieloletnie doświadczenie w branży gastronomicznej. Jako chief franchised brands officer w firmie AmRest, pracował dla takich marek jak: KFC, Burger King, Pizza Hut i Starbucks, gdzie odpowiadał za 12 rynków, 1,8 tys. restauracji i ponad 18 tys. pracowników" - piszą wiadomoscihandlowe.pl.

Plany L'Osterii wykraczają daleko poza mury Centrum Praskiego Koneser. Sieć stawia jednak na ostrożny rozwój, czemu trudno się dziwić, zważywszy na niedawne problemy branży w pandemii. W ciągu pięciu lat marka ma mieć 10 restauracji w Polsce.

Jeśli chcesz być na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami ekonomicznymi i biznesowymi, skorzystaj z naszego Chatbota, klikając tutaj.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(16)
Jacek
rok temu
Polską, rodzimą gastronomię wykończyli i wciskają sieciowe barachło. Hańba!
Ala
rok temu
Polska kraj biurowcow hoteli knajp knajpeczek restauracji imigrantow i ukraincow(turystycznychuchodzcow) i dennego rzadu! Ukrainskich slug
Kazmirz
rok temu
Jak nie mają lepszych planów. I tak tam nie będę jadał.
max
rok temu
przeciez w polsce tak ciezko mają przedsiebiorcy a oni sie pchają
Anna
rok temu
Cola 0.2 po 10zł ?