Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. KKG
|
aktualizacja

Klienci galerii w Rzeszowie ostrzegają: wlepiają mandaty zanim zdążysz dojść do parkomatu

265
Podziel się:

Klienci rzeszowskiej galerii handlowej Millenium Hall skarżą się, że zanim zdążą dojść do parkomatu, dostają wezwania do zapłaty. Ostrzeżenia pojawiły się w mediach społecznościowych. Firma zarządzająca parkingiem twierdzi, że skargi to efekt silnej konkurencji w branży.

Klienci galerii w Rzeszowie ostrzegają: wlepiają mandaty zanim zdążysz dojść do parkomatu
Klienci rzeszowskiej galerii handlowej Millenium Hall skarżą się na mandaty, które otrzymują mimo, że wykupili bilet parkingowy (PAP, Albert Zawada)

Centrum handlowe ma podziemny parking, który przez wiele lat był dostępny dla wszystkich. Chętnie korzystali z niego mieszkańcy pobliskiego osiedla i pracownicy okolicznych firm, co prowadziło do tego, że brakowało miejsc dla klientów - informuje wyborcza.pl.

Właściciel galerii wynajął firmę ATPark, która od września zarządza parkingiem. Pierwsze trzy godziny parkowania są darmowe, kolejne trzy godziny są płatne po 5 zł każda. Opłata dobowa wynosi 35 zł - czytamy w serwisie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Cwaniak na parkingu. Wyjazd go przechytrzył

Kierowca, który chce skorzystać z darmowego czasu, musi wprowadzić w parkomacie numer rejestracyjny auta i pobrać bilet. Warto go zachować w razie reklamacji. Z biletem nie trzeba jednak wracać do auta, bo pracownik parkingu, wie kto pobrał bilet - informuje wyborcza.pl.

Właściciel galerii twierdzi, że dzięki zmianom udało się z parkingu wygonić tych, którzy zostawiali swoje auta na cały dzień. Firma ATPark zapewnia, że otrzymała żadnych negatywnych sygnałów na temat zarządzania parkingiem. Prezes spółki przyznaje jednak, że opisywane przez kierowców sytuacje, mogą się zdarzać.

- Ktoś zostawia samochód i idzie do jednego z parkomatów, a w tym czasie kontroler widzi samochód, na który nie został pobrany bilet, i wystawia wezwanie do zapłaty - mówi Tomasz Myszkowski w rozmowie z wyborcza.pl. Dodaje, że wynagrodzenie kontrolera parkingowego nie jest uzależnione od liczby wystawionych wezwań do zapłaty.

Firma: zawsze można złożyć reklamację

Z danych ATPark wynika, że na 98 tys. pobranych miesięcznie biletów firma wystawia tylko ok. 30 wezwań do zapłaty. Zawsze można złożyć reklamację, a podstawą mogą być rachunki za zakupy w galerii - informuje spółka.

Firma dodaje, że zgłaszane problemy mogą być efektem silnej konkurencji w branży.

"Usługa zarządzania parkingami w ostatnim czasie cieszy się złą sławą za sprawą działań naszej konkurencji oraz kar, które UOKiK nałożył na firmy zajmujące się obsługą parkingów, lecz działające w sposób odmienny od nas" - informuje zarząd spółki w komunikacie przesłanym redakcji wyborcza.pl.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(265)
uki
8 miesięcy temu
Omijam galerie które współpracują z tymi sępami. Chodzi tylko o to aby klient nie pobrał biletu parkingowego nawet jak jest 10 minut na miejscu. Rozumiem, że idą rozwiązania dla galerii handlowych jest to aby ludzie nie zostawiali aut na parkingach jeżeli nie robią zakupów, ale pomysłem na biznes Atparku jest to aby klient nie zauważył, że trzeba pobrać bilecik. Tak było i w moim przypadku gdzie przyjechałem na parking galerii w której wcześniej nie było tego rozwiązania i nie zauważyłem żadnych zmian. Kilka informacji ogólnodostępnych: - właściciele tej spółki to Tomasz Myszkowski, Piotr Giza, Karol Krzempek. - Tomasz Myszkowski był członkiem Zarządu oraz udziałowcem do listopada 2017 roku spółki Parksystem sp. z o.o. oraz w takim samym układzie Common Next Group sp. z o.o. W Parksystem są w rejestrze KRS znajdują się odnotowane bezskuteczne egzekucje komornicze oraz próby zabezpieczenia majątku. W Common Next Group brak majątku niewypłacalnego dłużnika oraz próby zabezpieczenia majątku. Pytanie Myszkowski do Ciebie czy mając komornika na głowie w spółkach zdobyłeś cenne doświadczenia w ściganiu ludzi?
uki
8 miesięcy temu
Omijam galerie które współpracują z tymi sępami. Chodzi tylko o to aby klient nie pobrał biletu parkingowego nawet jak jest 10 minut na miejscu. Rozumiem, że idą rozwiązania dla galerii handlowych jest to aby ludzie nie zostawiali aut na parkingach jeżeli nie robią zakupów, ale pomysłem na biznes Atparku jest to aby klient nie zauważył, że trzeba pobrać bilecik. Tak było i w moim przypadku gdzie przyjechałem na parking galerii w której wcześniej nie było tego rozwiązania i nie zauważyłem żadnych zmian. Kilka informacji ogólnodostępnych: - właściciele tej spółki to Tomasz Myszkowski, Piotr Giza, Karol Krzempek. - Tomasz Myszkowski był członkiem Zarządu oraz udziałowcem do listopada 2017 roku spółki Parksystem sp. z o.o. oraz w takim samym układzie Common Next Group sp. z o.o. W Parksystem są w rejestrze KRS znajdują się odnotowane bezskuteczne egzekucje komornicze oraz próby zabezpieczenia majątku. W Common Next Group brak majątku niewypłacalnego dłużnika oraz próby zabezpieczenia majątku. Pytanie Myszkowski do Ciebie czy mając komornika na głowie w spółkach zdobyłeś cenne doświadczenia w ściganiu ludzi?
Rico
12 miesięcy temu
35 zł za parking w Rzeszowie za 24 h. W Warszawie 57 zł za parking miejski.
Adam
12 miesięcy temu
W Niemczech na galeriach też trzeba płacić
Kotek
12 miesięcy temu
Brak słów na takie chamstwo- jeden klient mniej
...
Następna strona