Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Podróże służbowe z zaufanym partnerem

2
Podziel się:

PartnerPlusBenefit – gromadź podwójne korzyści i odbieraj nagrody.

Podróże służbowe z zaufanym partnerem

PartnerPlusBenefit – gromadź podwójne korzyści i odbieraj nagrody.

Rozmowa z Adamem Berezą, Dyrektorem Działu Handlowego i Wiceprezesem Zarządu eTravel S.A.

Skąd sukces eTravel na rynku B2B?

Według naszych szacunków eTravel skupia 1/4 rynku obsługi podróży służbowych w Polsce. Pośredniczymy w organizacji podróży służbowych tysięcy małych, średnich i dużych firm z całej Polski. eTravel oferuje szeroki zakres usług od biletów lotniczych, kolejowych po rezerwacje hotelowe, pośrednictwo wizowe i usługi MICE. Sukces eTravel to owoc wieloletniej pracy zespołu specjalistów, nowoczesnej technologii i umiejętności rozpoznawania potrzeb klientów.

_ Adam Bereza, Dyrektor Działu Handlowego i Wiceprezes Zarządu eTravel S.A. _

Jakie potrzeby ma współczesna, średniej wielkości firma?

Wszechstronne. Podróż służbowa to już element starannie opracowanej strategii firmy. Jeśli firma ma ambicje i chce się rozwijać, musi działać skutecznie i wyprzedzać konkurencję. Pozyskiwanie nowych klientów to jeden z kluczowych warunków rozwoju. Podobnie jak dbałość o wizerunek, do którego obecnie przykłada się coraz większą wagę. Nie chcemy pokonywać już kilometrów służbowym samochodem, bardziej prestiżowe będzie skorzystanie z nowoczesnego, superszybkiego pociągu lub rezerwacja lotu. Cenimy swój czas, ale też dokładniej kalkulujemy koszty.

Jeśli o kosztach mowa, jak pogodzić koszty podróży służbowych z ograniczonym budżetem na ten cel?

Optymalizacja kosztów podróży służbowych to już rola agenta, jakim jest eTravel S.A. Wyobraźmy sobie sytuację, która ma miejsce w większości małych i średnich firm. Organizacją podróży zajmuje się sekretarka, asystentka lub inna dedykowana do tego osoba, która oprócz planowania wyjazdów służbowych ma długą listę innych obowiązków. Tutaj nie ma mowy
o optymalizacji, porównywaniu ofert, sprawdzaniu najlepszego wariantu podróży. Takie działanie jest zrozumiałe. Problem w tym, że potrzeby firmy rosną i doraźne rozwiązania się nie sprawdzają. Potrzebna jest kompleksowa obsługa w zakresie organizacji, raportowania
i rozliczenia kosztów podróży.

Czy koszt obsługi oferowany przez agenta jest jednak na „każdą kieszeń”?

Zdecydowanie tak. Koszt dobrego agenta nie powinien przekraczać 2,5% łącznego budżetu przeznaczonego na podróże służbowe. Koszty mogą być jeszcze niższe. Duży gracz na rynku, jakim jest eTravel S.A. ma większe możliwości negocjacyjne z poszczególnymi dostawcami usług. W ramach tzw. umów trójstronnych – prowadzonych w imieniu klienta – koszty przelotu czy noclegu mogą być znacznie niższe, a jakość podróży pozostaje bez zmian.

Na jakie dodatkowe oszczędności może liczyć firma?

Platforma rezerwacyjna CTA (Corporate Travel Assistant), którą oferuje eTravel to intuicyjne, nowoczesne rozwiązanie technologiczne, które w pierwszej kolejności oszczędza nasz czas.
W łatwy sposób, w jednym miejscu możemy też porównać połączenia lotnicze, kolejowe, znaleźć hotel czy uzyskać poradę z zakresu usług wizowych. Samodzielnie dokonujemy rezerwacji, zmian lub anulacji. Jednym słowem decydujemy o najdogodniejszym dla nas wariancie podróży.

Nasza platforma rezerwacyjna jest też sprawnym narzędziem służącym do kontroli wydatków przeznaczonych na podróże służbowe. Wystarczy wygenerować stosowany raport i gotowe.

W CTA zapisane zostaną nasze indywidualnie negocjowane stawki oraz informacje
o programach lojalnościowych, dzięki którym firma, jak i jej pracownik mogą uzyskać dodatkowe bonusy.

Jaki program lojalnościowy warto wybrać?

Ten, w którym w łatwy i przystępny sposób uzyskamy jak najwięcej korzyści. Świetnym rozwiązaniem, gdzie firma może nie tylko zaoszczędzić, ale także gromadzić dodatkowe korzyści jest program PartnerPlusBenefit. Zapis do programu jest prosty i co istotne bezpłatny. Nasz Dział Handlowy na życzenie klienta dokonuje rejestracji firmy.

Co ważne, przystąpienie do programu PartnerPlusBenefit nie wymaga limitu podróży, które muszą być zrealizowane. Każda firma, która dołączy do programu otrzymuje na powitanie nawet do 1400 punktów Benefit: 1 000 punktów za rejestrację i aktywację konta oraz dodatkowe 400 punktów za rejestrację co najmniej jednej karty kredytowej w swoim profilu.

Kto zyskuje w programie PartnerPlusBenefit?

Z PartnerPlusBenefit zyskujemy podwójnie. Punkty gromadzą się zarówno na koncie firmy, jak
i pracownika, którego mile gromadzone są na indywidualnym koncie Miles & More.

Jakie warunki należy spełnić, aby naliczone zostały punkty w PartnerPlusBenefit?

Planując podróż samolotem należy wybierać połączenia lotnicze oferowane przez jedną z 8 linii lotniczych uczestniczących w programie: Lufthansa, Austrian Airlines, Swiss, Brussels Airlines, Eurowings, United Airlines, Air Canada lub ANA. Linie Lufthansa realizują połączenia z łącznie 11 lotnisk w Polsce m.in.: Gdańska, Krakowa, Wrocławia, Poznania, Katowic, Warszawy czy Bydgoszczy. Dodatkowo Lufthansa stale zwiększa częstotliwość połączeń z portów regionalnych. Od października 2017 roku rejsy do Frankfurtu są realizowane trzy razy dziennie z Poznania, 4 razy dziennie z Wrocławia i przez okrągły tydzień z Bydgoszczy. W przypadku firm rozlokowanych na terenie całego kraju dostępność tak wielu połączeń z lokalnych lotnisk pozwala zaoszczędzić koszt dojazdu do większej aglomeracji.

A jeśli planujemy dalszą podróż?

Tym lepiej dla nas, liczba punktów na naszym koncie na pewno wzrośnie. A jeśli w podróży zdecydujemy się na wyższą klasą rezerwacyjną, punktów zarówno na koncie firmowym, jak
i indywidualnym będzie jeszcze więcej. Atutem Lufthansa Group będzie także podróż komfortowym A350, który uważany jest za jeden z najnowocześniejszych i najbardziej przyjaznych środowisku samolotów pasażerskich dalekiego zasięgu. W A350 czeka na nas aż 48 miejsc w Business Class i 21 w Premium Economy.

Dokąd polecimy z Lufthansa Group?

W sezonie zimowym z Lufthansa Group możemy odwiedzić łącznie 288 destynacje w 106 krajach na świecie. Wybór jest ogromny, a przewoźnicy zależnie od zapotrzebowania zwiększają częstotliwość lotów na poszczególnych trasach. Przykładowo na trasie Bruksela-Bombaj polecimy z Brussels Airlines aż sześć razy w tygodniu. Do Nowego Jorku z Berlina pięć razy w tygodniu z Lufthansą. W zimowej siatce połączeń Austrian Airlines znajdziemy połączenia na Mauritius, Seszele, Malediwy i Kubę. Ze Swiss wybierzemy się zimą do gorącego Sao Paulo.

Jak możemy wykorzystać punkty zgromadzone w PartnerPlusBenefit?

Lista jest bardzo długa i sami możemy zdecydować, kiedy i jak chcemy wykorzystać punkty zgromadzone na naszym koncie. Mogą to być bilety lotnicze, upgrade, czyli podwyższenie klasy podróży, wcześniejsza rezerwacja miejsca w samolocie, przewóz dodatkowego bagażu lub zaproszenia do Business Lounge. W ramach nagrody możemy odebrać vouchery FlyNet®, które umożliwią nam komfortowe korzystanie z Internetu na rejsach międzykontynentalnych. Bonusowe punkty można też wymienić na nagrody rzeczowe w sklepie Lufthansa WorldShop.

Jeśli nie zdecydujemy się na żadną z powyższych opcji, równowartość zgromadzonych
w PartnerPlusBenefit punktów, możemy wykorzystać na podatki i inne opłaty lotniskowe lub wypłacić w formie gotówki.

Czy musimy się spieszyć z wykorzystaniem zgromadzonych punktów?

W PartnerPlusBenefit punkty pozostają ważne aż 3 lata. Mamy dużo czasu, aby zaplanować nasze podróże i skorzystać z bonusowych punktów.

Mamy więc nowoczesną technologię i programy lojalnościowe. Kim są jednak specjaliści eTravel?

eTravel to osoby związane z branżą od wielu lat, specjaliści w swojej dziedzinie. To jednocześnie bardzo skrupulatne, dobrze zorganizowane osoby, które potrafią się wczuć w indywidualne potrzeby optymalizowanej firmy. Skupiamy się w pierwszej kolejności na analizie potrzeb klienta i organizacji podróży w jego firmie. Wspólnie z klientem dokonujemy zmian polityki podróży, które znacząco obniżają koszty wyjazdów służbowych.

Na koncie eTravel są prawie 4 mln obsłużonych klientów i prawie 3 mln oszczędności, jakie dzięki optymalizacji kosztów uzyskali klienci podróżujący służbowo. Posiadamy pełen pakiet produktów dedykowanych małym, średnim i dużym przedsiębiorstwom. W skład naszej oferty wchodzą wszystkie elementy niezbędne do profesjonalnej obsługi Business Travel Management. Stawiamy na profesjonalizm, którego potwierdzeniem jest stale rosnące grono klientów i ich pozytywne opinie. eTravel to zaufany partner z wieloletnim doświadczeniem, któremu warto powierzyć organizację podróży służbowych.

wiadomości
gospodarka
gospodarka polska
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(2)
WYRÓŻNIONE
mlx
7 lat temu
Ten "Zaufany partner" nieźle mnie ostatnio wyrolował. Miałem wykupiony bilet Lufthansy w obie strony (do miasta w Europie - cena wcale nie jakaś promocyjna, raczej normalna). Niestety, nie zdążyłem na pierwszy lot i dokupiłem inny bilet w jedną stronę tego samego dnia, w trochę późniejszych godzinach. Gdy chciałem odprawić się w Lufthansie na swój dawno już opłacony lot powrotny, nie było to możliwe - trzeba było zadzwonić na call center. I jakieś było moje zdziwienie, gdy okazało się, że NIE MOGĘ POLECIEĆ LOTEM POWROTNYM, za który już zapłaciłem, jesli nie dopłacę jeszcze 700 PLN ekstra, bo tak sobie Lufthansa wymyśliła i ma tak zapisane gdzies drobnym druczkiem w swoich warunkach przewozowych. ZERO informacji wczesniej, dopiero w dniu lotu, przy próbie odprawienia się tak się okazało. To jest zwykłe wymuszenie, żeby gorzej tego nie nazwać. Nigdy więcej nie polecę Lufthansą. Takich tanich chwytów spodziewałbym się może po jakiejś low costowej linii, i gdybym bilet kupił za jakieś grosze, ale nie spodziewałem się tego po liniach lotniczych, które uważają się za renomowane i premium, w dodatku przy normalnej cenie biletu. Zgroza!
zygfryd
7 lat temu
Chcesz dobrze zarabiać? Wejdź na stronę Hot forex i odkryj mase możliwości inwestycyjnych
NAJNOWSZE KOMENTARZE (2)
mlx
7 lat temu
Ten "Zaufany partner" nieźle mnie ostatnio wyrolował. Miałem wykupiony bilet Lufthansy w obie strony (do miasta w Europie - cena wcale nie jakaś promocyjna, raczej normalna). Niestety, nie zdążyłem na pierwszy lot i dokupiłem inny bilet w jedną stronę tego samego dnia, w trochę późniejszych godzinach. Gdy chciałem odprawić się w Lufthansie na swój dawno już opłacony lot powrotny, nie było to możliwe - trzeba było zadzwonić na call center. I jakieś było moje zdziwienie, gdy okazało się, że NIE MOGĘ POLECIEĆ LOTEM POWROTNYM, za który już zapłaciłem, jesli nie dopłacę jeszcze 700 PLN ekstra, bo tak sobie Lufthansa wymyśliła i ma tak zapisane gdzies drobnym druczkiem w swoich warunkach przewozowych. ZERO informacji wczesniej, dopiero w dniu lotu, przy próbie odprawienia się tak się okazało. To jest zwykłe wymuszenie, żeby gorzej tego nie nazwać. Nigdy więcej nie polecę Lufthansą. Takich tanich chwytów spodziewałbym się może po jakiejś low costowej linii, i gdybym bilet kupił za jakieś grosze, ale nie spodziewałem się tego po liniach lotniczych, które uważają się za renomowane i premium, w dodatku przy normalnej cenie biletu. Zgroza!
zygfryd
7 lat temu
Chcesz dobrze zarabiać? Wejdź na stronę Hot forex i odkryj mase możliwości inwestycyjnych