Notowania

Świadomość konsumencka Polaków rośnie. Nawet produkty z niskiej półki muszą trzymać jakość

- Nadal jednak niewielu z nas chce zapłacić więcej za lepsze artykuły - powiedziała Marta Skrzypczyk, analityk rynku rolniczego z BGŻ BNP Paribas w programie "Money. To się liczy". Jej zdaniem Polacy na zakupach ciągle przede wszystkim uważają na portfele.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Adam Tuchlinski/REPORTER)

- Nadal niewielu z nas chce zapłacić więcej za lepsze artykuły - powiedziała Marta Skrzypczyk, analityk rynku rolniczego z BGŻ BNP Paribas w programie "Money. To się liczy". Jej zdaniem Polacy na zakupach ciągle przede wszystkim uważają na portfele.

Tagi: money. to się liczy, wiadomości, wideo, gospodarka, najważniejsze, gospodarka polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
26-03-2018

PatriotaCo za brednie przecież renomowane firmy sprzedają Chińskie badziewie pod swoją marką przecież muszą bezwzględnie i bezkarnie Polaków mgrabić

26-03-2018

Człowieczeństwo kontra człekokształtność?Dezerter - Bestia (official video) yt

27-03-2018

harimaaco nie znaczy ze nie dostajemy "te same towary" gorszej jakosci za często większe pieniądze niż nasi zachodni koledzy...

Rozwiń komentarze (3)