Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Tesco rezygnuje z e-sklepu. Pracę może stracić 500 osób

Tesco rezygnuje z e-sklepu. Pracę może stracić 500 osób

Fot. Wlodzimierz Wasyluk/EAST NEWS
Brytyjska sieć postanowiła rzucić wyzwanie Amazonowi. Projekt jednak nie spełnił oczekiwań. Serwis Tesco Direct przestał przyjmować zamówienia.

Platforma Tesco Direct oferowała cały asortyment non-food brytyjskiej sieci. Część spożywczą obsługuje strona tesco.com.

Czytaj również: Tesco traci pozycję lidera. Wielkie sieci supermarketów łączą siły na brytyjskim rynku

Jak informuje portal dlahandlu.pl, powodem zamknięcia e-sklepu Tesco Direct była kwestia biznesowa. Sieć przyznaje że nie widzi dalszej możliwości, aby ten projekt przynosił zysk.

 

 

- To była bardzo trudna decyzja, ale jest to niezbędny krok w kierunku stworzenia bardziej zrównoważonej oferty nieżywnościowej i rozwoju naszej firmy w przyszłości - stwierdził Charles Wilson, jeszcze jako prezes Tesco w Wielkiej Brytanii i Irlandii, którego słowa przytacza dlahandlu.pl.

Zobacz też: Tesco chce stworzyć "multipracownika". Trzy stanowiska połączy w jedno

Tesco Direct rozpoczął działanie w 2006 roku. Wraz z jego zamknięciem pracę może stracić 500 osób.

e-commerce, tesco, e-sklepy, tesco direct
Czytaj także
Polecane galerie
Ja
2018-07-11 10:40
Co mnie obchodzi wielka Brytania i jej dział e-sklepu
Piada
2018-07-10 20:00
Najpierw duży tytuł a drobnym drukiem ,że chodzi o brytolii
xd
2018-07-10 16:07
Wyścig szczurów .