Złoto, zegarki i biżuteria – jak inwestować w piękno?
Rynek biżuterii i luksusowych zegarków w Polsce rośnie w siłę, a klienci coraz częściej łączą przyjemność zakupów z rozsądną inwestycją. Jak marka umacnia swoją pozycję lidera, inwestuje w rozwój i odpowiada na potrzeby klientów w programie "Biznes od środka" mówi Michał Stawecki, dyrektor marketingu Apart.
Ten rok jest dla Apart wyjątkowy – firma notuje rekordowe wyniki sprzedaży, a zakupy klientów rosną nie tylko pod względem wartości, ale i jakości produktów. Polacy chętnie inwestują w złoto i luksusowe zegarki, traktując je zarówno jako bezpieczną lokatę kapitału, jak i przyjemność.
To także historyczny moment dla Apart – firma przejęła sieć salonów Ubitom, zyskując dostęp do nowych marek i punktów sprzedaży. Integracja obu sieci ma zakończyć się jeszcze w tym roku, umacniając Apart na pozycji lidera rynku.
Złoto wciąż przyciąga inwestorów. Rosnące ceny, globalne napięcia geopolityczne oraz zakupy banków centralnych czynią z niego bezpieczną przystań. Klienci Apart kupują zarówno niewielkie sztabki na prezent, jak i uncje inwestycyjne, traktując złoto jako długoterminową lokatę.
Rynek biżuterii i zegarków również ewoluuje. Apart wprowadza nowości, takie jak kolekcja Światłocienie zaprojektowana z Julią Wieniawą, a także luksusowe zegarki limitowanych serii. Co ciekawe, klasyczne zegarki nie znikają, smartwatche i tradycyjne modele uzupełniają się.
Jak rozwija się internetowa sprzedaż biżuterii i jak Apart przygotowuje się do przedświątecznego szczytu sprzedażowego? Posłuchajcie, co w programie "Biznes od środka" mówi na ten temat Michał Stawecki.