Pierwszy sklep Dino Polska powstał w 1999 roku, na terenie województwa wielkopolskiego. W 2020 roku sieć Dino Polska liczy ponad 1600 placówek zlokalizowanych w województwach: wielkopolskim, dolnośląskim, lubuskim, opolskim, łódzkim, kujawsko-pomorskim, śląskim, mazowieckim, zachodniopomorskim, świętokrzyskim, małopolskim, pomorskim, podlaskim, warmińsko-mazurskim i lubelskim. Dino to jedna z najszybciej rosnących sieci, pod względem liczby sklepów i przychodów ze sprzedaży, na całym rynku handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce. W 2020 roku przychody Dino Polska wzrosły o ponad 32,4 proc., wyniosły ponad 10 mld zł. W porównaniu do 2018 sieć Dino Polska zwiększyła swoje obroty niemal dwukrotnie. W 2020 roku zyski firm Dino Polska wyniosły blisko 644 mln zł. Sieć Dino Polska zatrudniała w 2020 roku ponad 25,8 tys. osób. Siecią Dino Polska kieruje trzyosobowy Zarząd, w składzie: Michał Krauze, Członek Zarządu, Izabela Biadała, Członek Zarządu oraz Michał Muskała, Członek Zarządu.
Dane prezentowane w tysiącach złotych, zmiana procentowa rok do roku.