Biblioteka Managera – Wszystkie wiadomościFirmowa gwiazda czy „święta krowa”W każdej firmie można znaleźć specjalistów i menedżerów, którzy jak nikt inny przyczynili się do rozwoju swoich organizacji. Przez lata byli jej...18.07.2011 10:01Kreatywność a rola lideraW dzisiejszej napędzanej innowacjami gospodarce jednym z najpilniejszych priorytetów zarządzania stało się zrozumienie, w jaki sposób można tworzyć...18.07.2011 10:01Kolejny zwrot w sferze ITInternet w obecnym kształcie ma już dwadzieścia lat. Upowszechnienie sieci znacząco zmieniło oblicze konkurencji na świecie. Przyspieszyło tempo zmian...18.07.2011 10:01Jak prowadzić biznes społecznie użytecznyPrzedsiębiorcy mogą odegrać główną rolę w poszukiwaniu rozwiązań najtrudniejszych problemów społecznych na świecie. Jednak odsetek nowo zakładanych...18.07.2011 10:01Wysokoenergetyczni przedsiębiorcyPanuje powszechne przekonanie, że w krajach rozwijających się brakuje przedsiębiorców, a ta istniejąca ich garstka działa na bardzo małą skalę. Jednak...18.07.2011 10:01Trendy, które mogą zmienić twój biznes. Nie przegap ich!Niemal wszyscy menedżerowie z firm aktywnych na rynkach konsumenckich rozpoznają trendy o charakterze społecznym, ekonomicznym i technologicznym. Ale...18.07.2011 10:01Nowy sojusz na rzecz globalnych zmianSektor organizacji społecznych, na który składają się miliony organizacji na całym świecie próbujących odpowiadać na poważne problemy społeczne, przez...18.07.2011 10:01Najlepsze praktyki są dobre do czasuFirmy starają się wyodrębniać i wdrażać najlepsze praktyki - szczególnie te stosowane przez liderów rynku. Być może takie podejście pozwala...18.07.2011 10:01Inwestycje w świecie po recesjiWydaje się, że w 2011 roku szanse na wzrost czekają na firmy wszędzie i nigdzie. Oficjalnie globalna recesja już się skończyła, ale jej skutki wciąż...18.07.2011 10:01Ben BradleeBen Bradlee napisał swój pierwszy artykuł do gazety, kiedy miał 15 lat i pracował w wakacje jako chłopiec na posyłki w Beverly Evening Times w...18.07.2011 10:01Konkurent wypowiada wojnę cenową! Czy podjąć rękawicę? - komentarz 3Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o strategię cenową jest działaniem krótkowzrocznym. Szefowie ProfiBanku, decydując się na obniżenie cen,...18.07.2011 10:01Konkurent wypowiada wojnę cenową! Czy podjąć rękawicę? - komentarz 2ProfiBank powinien wykorzystać agresywne posunięcie konkurencji do wprowadzenia zmian w ofercie produktowej i relacjach z klientami nie tylko w...18.07.2011 10:01Konkurent wypowiada wojnę cenową! Czy podjąć rękawicę? - komentarz 1Budowanie przewagi konkurencyjnej tylko w oparciu o strategię cenową nie zawsze bywa skuteczne. Ale dla rozpoczynającego działalność Orion Banku...18.07.2011 10:01Uwolnij pełen potencjał marketinguJeszcze parę lat temu korporacja General Elctric sądziła, że jej produkty niemalże sprzedadzą się same. Rola marketingowców została ograniczona do...18.07.2011 10:01Poprzednia strona1...34567...95Następna strona