Trwa ładowanie...
bEhTStqZ

Notowania

Domodi – Wszystkie wiadomości

To kupowaliśmy w pandemii. Hossa na e-commerce zmusiła firmy do zmian
2
09.06.2021 13:03

MSP
 / 
To kupowaliśmy w pandemii. Hossa na e-commerce zmusiła firmy do zmian

Po decyzji o wprowadzeniu kwarantanny i zamknięciu galerii handlowych, aż 54% ankietowanych firm odnotowało pogorszenie sytuacji finansowej. Zmiana realiów na świecie w 2020 roku w związku z pandemią, odbiła się równie wyraźnie we wskaźnikach e-sklepów i platform sprzedażowych online, gdzie początkowo marki miały do czynienia z dynamicznym wzrostem. Grupa Domodi przeprowadziła badania, mające na celu wykazać, jakie działania podjęli jej partnerzy, aby odnaleźć się w nowej rzeczywistości i jakie były ich efekty.

Mimo stabilnego e-commerce, ubrania zostały na półkach [OPINIA]
3
10.04.2021 6:21

DOMODI
 / 
Mimo stabilnego e-commerce, ubrania zostały na półkach [OPINIA]

Jedni ubierają się po to, żeby stylowo wyglądać, wyrazić siebie czy podkreślić status społeczny, drudzy, żeby zaspokoić podstawowe potrzeby i było im przy tym po prostu wygodnie. Niezależnie od tego, po co kupujemy odzież, buty czy akcesoria, połączyło nas jedno - w okresie pandemii spędzamy więcej czasu w domu niż poza nim, a to oznacza, że mniej uwagi poświęcamy temu, co na siebie wkładamy, mamy mniejsze wymagania i potrzeby. Szeroko rozumiana branża modowa ma za sobą ciężki rok. Widać to na liczbach - pisze dla money.pl Rafał Warecki, prezes marketplace'u Domodi.

Polacy ruszyli na zakupy. Ile wydamy na wiosenną garderobę?
4
01.04.2021 13:47

DOMODI
 / 
Polacy ruszyli na zakupy. Ile wydamy na wiosenną garderobę?

Od 300 do 500 zł na wiosenne ubrania. Tyle zamierza wydać co trzeci z nas. Badanie grupy Domodi wskazuje, że nawet w pandemii Polacy stawiają na modę.

Black Friday w dobie pandemii. Polacy kochają promocje. Tu różnic pokoleniowych brak
45
03.11.2020 13:11

WYPRZEDAŻE
 / 
Black Friday w dobie pandemii. Polacy kochają promocje. Tu różnic pokoleniowych brak

Wirus wirusem, kryzys kryzysem, ale wyprzedaże zawsze warto sprawdzić. Polacy już szykują się na przeceny związane z Black Friday. Co ciekawe, niezależnie od wieku każdy chce w nich uczestniczyć - wynika z badań Domodi.pl. Według analizy serwisu wydatki dla ponad połowy kupujących zamkną się w kwocie poniżej 500 zł.

E-ikony 2020: ranking Grupy Domodi
21.10.2020 15:56

DOMODI
 / 
E-ikony 2020: ranking Grupy Domodi

W tym roku po raz pierwszy zostaną przyznane E-ikony - to wyróżnienia dla sklepów i marek online z branż fashion i home, których pomysłodawcą i realizatorem jest Grupa Domodi, od 2011 roku skupiająca użytkowników zainteresowanych modą i wnętrzami na swoich 3 serwisach e-commerce.

bEhTStrb
Raport: Jak Polacy kupują modę i wyposażenie wnętrz?
11.08.2020 13:06

FASHION
 / 
Raport: Jak Polacy kupują modę i wyposażenie wnętrz?

W ostatnich miesiącach rynek e-commerce został zdominowany przez odzież, akcesoria do ćwiczeń i artykuły biurowe. Grupa Domodi przeprowadziła badanie, w którym ujawnia, jak kształtują się potrzeby użytkowników. Pod lupę wzięto serwisy Domodi, Allani i Homebook.

Promocje i rabaty pozostaną z modą na dłużej
11.08.2020 12:43

FASHION
 / 
Promocje i rabaty pozostaną z modą na dłużej

Choć wakacyjne wyprzedaże powoli dobiegają końca, to w sezonie jesiennym branża fashion nie zamierza rezygnować z dodatkowych akcji sprzedażowych - wynika z badania przeprowadzonego przez Grupę Domodi. Mowa głównie o promocjach i czasowych rabatach.

Grupa Domodi: nowe funkcjonalności dla sklepów
1
14.04.2020 22:57

DOMODI
 / 
Grupa Domodi: nowe funkcjonalności dla sklepów

Nie od dziś e-commerce jest dla wielu ludzi naturalnym miejscem robienia zakupów. Jednak w dobie ostatnich wydarzeń na świecie sprzedaż online zanotowała bardzo dynamiczny wzrost. Krótki czas, jaki towarzyszył temu zjawisku był związany z nowymi wyzwaniami, na które wiele branż nie było gotowych. Elastyczne podejście, szybkość reakcji i bieżąca analiza potrzeb konsumenta są dzisiaj na wagę złota. Z takim podejściem do klientów, ale także i partnerów biznesowych wychodzi Grupa Domodi, która proaktywnie reaguje na te, dziejące się w czasie rzeczywistym

Koronawirus a praca zdalna. Czy Polacy polubili home office?
13
01.04.2020 22:03

PRACA
 / 
Koronawirus a praca zdalna. Czy Polacy polubili home office?

Pandemia koronawirusa zmieniła rzeczywistość, w której dotąd się obracaliśmy. Wielu Polaków od kilku tygodni pracuje z domu, ponad połowa wskazuje, że lubi ten tryb. Jednak są i tacy, którzy nie dadzą się przekonać do tej formy wykonywania zawodowych obowiązków.

bEhTStrh
Koronawirus zmienia handel. "Takiej skali wyprzedaży nie widziałem nigdy"
126
25.03.2020 13:06

DOMODI
 / 
Koronawirus zmienia handel. "Takiej skali wyprzedaży nie widziałem nigdy"

- Z jednej strony część produktów, takich jak spożywcze albo związane z dziećmi, chętniej jest teraz kupowana w internecie. Z drugiej obecna rzeczywistość generuje w Polakach dużą niepewność. Dlatego odkładają oni decyzje o zakupach mniej potrzebnych produktów na później - mówił w programie "Money. To się liczy" Adam Plona, prezes Domodi. Jak dodał, kolejne dni życia w warunkach epidemii pokazują, że Polacy powoli przyzwyczajają się do nowej rzeczywistości i chęć zakupów, jeśli chodzi o produkty inne niż te pierwszej potrzeby, rośnie. - Popyt się odbudowuje, zwłaszcza że sklepy robią wszystko, by ich zachęcić. Takiej skali wyprzedaży w tym momencie roku nie widziałem nigdy w historii - przyznał.

Koronawirus wpłynął na zakupy modowe. Zamiast sukienek, ludzie zamawiają dresy
2
25.03.2020 11:36

DOMODI
 / 
Koronawirus wpłynął na zakupy modowe. Zamiast sukienek, ludzie zamawiają dresy

- Popyt na sukienki od czasu pojawienia się informacji o koronawirusue spadł o 50 procent. Ale jednocześnie o podobną wartość zwiększył się popyt na dresy, buty sportowe czy różne elementy garderoby, które mogą nam umilić spędzanie czasu w domu. Trudno przecież kupować sukienki i nie móc się w nich przejść po ulicy - mówił w programie "Money. To się liczy" Adam Plona, prezes Domodi. Jak dodał, pojawiają się też na przykład maseczki sygnowane przez znane marki modowe.