Domodi – Wszystkie wiadomości
BLACK WEEK / Raport: Wyniki Black Week Grupa Domodi 2021
Grupa Domodi właśnie zakończyła najważniejszy tydzień w roku, czyli Black Week, który tym razem trwał od 22 do 29 listopada, obejmując zarówno Black Friday, jak i Cyber Monday. Tak jak w poprzednich latach, to największe święto wyprzedaży, okazji i rabatów przyniosło partnerom Grupy Domodi znaczne wzrosty sprzedaży.
HANDEL / Domodi zmienia strategię. "Żeby się modnie ubrać, nie trzeba mieć góry pieniędzy"
Domodi stawia na niedrogie produkty, ubrania na każdą kieszeń i częste wyprzedaże. - Chcemy pokazać, że aby się ładnie i modnie ubrać, nie trzeba mieć wcale góry pieniędzy - powiedział prezes spółki Rafał Warecki w programie "Money. To się Liczy". Mówił też o trendach w branży fashion i przyzwyczajeniach klientów, na które mocno wpłynęła pandemia koronawirusa.
MODA / Tu nie ma inflacji. Rynek odzieżowy stawia na obniżki
Black Friday, Cyber Monday i szaleństwo promocji. Polacy kupują tylko z wyprzedaży? - Jesteśmy świeżo po zamknięciu Black Week'u, czyli całego tygodnia wyprzedaży, zwieńczonego Black Friday i Black Weekend. Dla nas - branży fashion - to był bardzo specyficzny Black Week. Jeszcze dwa lata temu wyglądał całkiem normalnie, przed pandemią. Rok temu restrykcje związane z pandemią COVID-19 sprawiły, że w czasie święta wyprzedaży galerie handlowe były zamknięte. Natomiast tegoroczny Black Week i Black Friday wyglądał inaczej, bo galerie były otwarte. I widać było, że ludzie bardzo chętnie wrócili do zakupów w sklepach stacjonarnych, a witryny sklepowe były obwieszone rabatami - powiedział w "Money. To się liczy" Rafał Warecki, prezes Domodi. - Wiemy, że polskiego konsumenta hasła wyprzedaży cały czas bardzo kręcą. Sami, na 10-lecie Domodi, zmieniamy strategię. Będziemy szli w kierunku rozsądnych cen odzieży, wyprzedaży, promocji, okazji, rabatów. Tak, by iść do konsumenta z przekazem, że by fajnie i modnie się ubrać, mieć ubrania dobrej jakości, nie trzeba mieć góry pieniędzy. To też pokazuje, że rynek odzieżowy w Polsce coraz bardziej będzie doceniał okazje i wyprzedaże. Do nowego Domodi chcemy podejść w ten sposób, chcemy komunikować się przez pryzmat obniżek, by konsument zawsze mógł u nas znaleźć fajną odzież w dobrej cenie - dodał.
MSP / To kupowaliśmy w pandemii. Hossa na e-commerce zmusiła firmy do zmian
Po decyzji o wprowadzeniu kwarantanny i zamknięciu galerii handlowych, aż 54% ankietowanych firm odnotowało pogorszenie sytuacji finansowej. Zmiana realiów na świecie w 2020 roku w związku z pandemią, odbiła się równie wyraźnie we wskaźnikach e-sklepów i platform sprzedażowych online, gdzie początkowo marki miały do czynienia z dynamicznym wzrostem. Grupa Domodi przeprowadziła badania, mające na celu wykazać, jakie działania podjęli jej partnerzy, aby odnaleźć się w nowej rzeczywistości i jakie były ich efekty.
DOMODI / Mimo stabilnego e-commerce, ubrania zostały na półkach [OPINIA]
Jedni ubierają się po to, żeby stylowo wyglądać, wyrazić siebie czy podkreślić status społeczny, drudzy, żeby zaspokoić podstawowe potrzeby i było im przy tym po prostu wygodnie. Niezależnie od tego, po co kupujemy odzież, buty czy akcesoria, połączyło nas jedno - w okresie pandemii spędzamy więcej czasu w domu niż poza nim, a to oznacza, że mniej uwagi poświęcamy temu, co na siebie wkładamy, mamy mniejsze wymagania i potrzeby. Szeroko rozumiana branża modowa ma za sobą ciężki rok. Widać to na liczbach - pisze dla money.pl Rafał Warecki, prezes marketplace'u Domodi.
DOMODI / Polacy ruszyli na zakupy. Ile wydamy na wiosenną garderobę?
Od 300 do 500 zł na wiosenne ubrania. Tyle zamierza wydać co trzeci z nas. Badanie grupy Domodi wskazuje, że nawet w pandemii Polacy stawiają na modę.
WYPRZEDAŻE / Black Friday w dobie pandemii. Polacy kochają promocje. Tu różnic pokoleniowych brak
Wirus wirusem, kryzys kryzysem, ale wyprzedaże zawsze warto sprawdzić. Polacy już szykują się na przeceny związane z Black Friday. Co ciekawe, niezależnie od wieku każdy chce w nich uczestniczyć - wynika z badań Domodi.pl. Według analizy serwisu wydatki dla ponad połowy kupujących zamkną się w kwocie poniżej 500 zł.
DOMODI / E-ikony 2020: ranking Grupy Domodi
W tym roku po raz pierwszy zostaną przyznane E-ikony - to wyróżnienia dla sklepów i marek online z branż fashion i home, których pomysłodawcą i realizatorem jest Grupa Domodi, od 2011 roku skupiająca użytkowników zainteresowanych modą i wnętrzami na swoich 3 serwisach e-commerce.
FASHION / Raport: Jak Polacy kupują modę i wyposażenie wnętrz?
W ostatnich miesiącach rynek e-commerce został zdominowany przez odzież, akcesoria do ćwiczeń i artykuły biurowe. Grupa Domodi przeprowadziła badanie, w którym ujawnia, jak kształtują się potrzeby użytkowników. Pod lupę wzięto serwisy Domodi, Allani i Homebook.
FASHION / Promocje i rabaty pozostaną z modą na dłużej
Choć wakacyjne wyprzedaże powoli dobiegają końca, to w sezonie jesiennym branża fashion nie zamierza rezygnować z dodatkowych akcji sprzedażowych - wynika z badania przeprowadzonego przez Grupę Domodi. Mowa głównie o promocjach i czasowych rabatach.
DOMODI / Grupa Domodi: nowe funkcjonalności dla sklepów
Nie od dziś e-commerce jest dla wielu ludzi naturalnym miejscem robienia zakupów. Jednak w dobie ostatnich wydarzeń na świecie sprzedaż online zanotowała bardzo dynamiczny wzrost. Krótki czas, jaki towarzyszył temu zjawisku był związany z nowymi wyzwaniami, na które wiele branż nie było gotowych. Elastyczne podejście, szybkość reakcji i bieżąca analiza potrzeb konsumenta są dzisiaj na wagę złota. Z takim podejściem do klientów, ale także i partnerów biznesowych wychodzi Grupa Domodi, która proaktywnie reaguje na te, dziejące się w czasie rzeczywistym
PRACA / Koronawirus a praca zdalna. Czy Polacy polubili home office?
Pandemia koronawirusa zmieniła rzeczywistość, w której dotąd się obracaliśmy. Wielu Polaków od kilku tygodni pracuje z domu, ponad połowa wskazuje, że lubi ten tryb. Jednak są i tacy, którzy nie dadzą się przekonać do tej formy wykonywania zawodowych obowiązków.
DOMODI / Koronawirus zmienia handel. "Takiej skali wyprzedaży nie widziałem nigdy"
- Z jednej strony część produktów, takich jak spożywcze albo związane z dziećmi, chętniej jest teraz kupowana w internecie. Z drugiej obecna rzeczywistość generuje w Polakach dużą niepewność. Dlatego odkładają oni decyzje o zakupach mniej potrzebnych produktów na później - mówił w programie "Money. To się liczy" Adam Plona, prezes Domodi. Jak dodał, kolejne dni życia w warunkach epidemii pokazują, że Polacy powoli przyzwyczajają się do nowej rzeczywistości i chęć zakupów, jeśli chodzi o produkty inne niż te pierwszej potrzeby, rośnie. - Popyt się odbudowuje, zwłaszcza że sklepy robią wszystko, by ich zachęcić. Takiej skali wyprzedaży w tym momencie roku nie widziałem nigdy w historii - przyznał.
DOMODI / Koronawirus wpłynął na zakupy modowe. Zamiast sukienek, ludzie zamawiają dresy
- Popyt na sukienki od czasu pojawienia się informacji o koronawirusue spadł o 50 procent. Ale jednocześnie o podobną wartość zwiększył się popyt na dresy, buty sportowe czy różne elementy garderoby, które mogą nam umilić spędzanie czasu w domu. Trudno przecież kupować sukienki i nie móc się w nich przejść po ulicy - mówił w programie "Money. To się liczy" Adam Plona, prezes Domodi. Jak dodał, pojawiają się też na przykład maseczki sygnowane przez znane marki modowe.