Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Paweł Orlikowski
Paweł Orlikowski
|
aktualizacja

Tu nie ma inflacji. Rynek odzieżowy stawia na obniżki

Black Friday, Cyber Monday i szaleństwo promocji. Polacy kupują tylko z wyprzedaży? - Jesteśmy świeżo po zamknięciu Black Week'u, czyli całego tygodnia wyprzedaży, zwieńczonego Black Friday i Black Weekend. Dla nas - branży fashion - to był bardzo specyficzny Black Week. Jeszcze dwa lata temu wyglądał całkiem normalnie, przed pandemią. Rok temu restrykcje związane z pandemią COVID-19 sprawiły, że w czasie święta wyprzedaży galerie handlowe były zamknięte. Natomiast tegoroczny Black Week i Black Friday wyglądał inaczej, bo galerie były otwarte. I widać było, że ludzie bardzo chętnie wrócili do zakupów w sklepach stacjonarnych, a witryny sklepowe były obwieszone rabatami - powiedział w "Money. To się liczy" Rafał Warecki, prezes Domodi. - Wiemy, że polskiego konsumenta hasła wyprzedaży cały czas bardzo kręcą. Sami, na 10-lecie Domodi, zmieniamy strategię. Będziemy szli w kierunku rozsądnych cen odzieży, wyprzedaży, promocji, okazji, rabatów. Tak, by iść do...

rozwiń
KOMENTARZE
(1)
elmo
2 lata temu
Wyprzedaże kręcą? Ciekawe kto jeszcze daje się nabierać na hasła Black Friday.