Trwa ładowanie...
Notowania

Promocja – Wszystkie wiadomości

Tu nie ma inflacji. Rynek odzieżowy stawia na obniżki
1
29.11.2021 13:33

MODA
 / 
Tu nie ma inflacji. Rynek odzieżowy stawia na obniżki

Black Friday, Cyber Monday i szaleństwo promocji. Polacy kupują tylko z wyprzedaży? - Jesteśmy świeżo po zamknięciu Black Week'u, czyli całego tygodnia wyprzedaży, zwieńczonego Black Friday i Black Weekend. Dla nas - branży fashion - to był bardzo specyficzny Black Week. Jeszcze dwa lata temu wyglądał całkiem normalnie, przed pandemią. Rok temu restrykcje związane z pandemią COVID-19 sprawiły, że w czasie święta wyprzedaży galerie handlowe były zamknięte. Natomiast tegoroczny Black Week i Black Friday wyglądał inaczej, bo galerie były otwarte. I widać było, że ludzie bardzo chętnie wrócili do zakupów w sklepach stacjonarnych, a witryny sklepowe były obwieszone rabatami - powiedział w "Money. To się liczy" Rafał Warecki, prezes Domodi. - Wiemy, że polskiego konsumenta hasła wyprzedaży cały czas bardzo kręcą. Sami, na 10-lecie Domodi, zmieniamy strategię. Będziemy szli w kierunku rozsądnych cen odzieży, wyprzedaży, promocji, okazji, rabatów. Tak, by iść do konsumenta z przekazem, że by fajnie i modnie się ubrać, mieć ubrania dobrej jakości, nie trzeba mieć góry pieniędzy. To też pokazuje, że rynek odzieżowy w Polsce coraz bardziej będzie doceniał okazje i wyprzedaże. Do nowego Domodi chcemy podejść w ten sposób, chcemy komunikować się przez pryzmat obniżek, by konsument zawsze mógł u nas znaleźć fajną odzież w dobrej cenie - dodał.

Stali w kolejce przez całą noc. Promocja Media Expert ściągnęła tłumy
445
11.10.2021 10:02

PROMOCJA
 / 
Stali w kolejce przez całą noc. Promocja Media Expert ściągnęła tłumy

Sklep otwierano w sobotę o godz. 10, klienci stanęli w kolejce już w piątek o godz. 20! Niektórzy nawet ustawili namioty pod marketem Media Expert w Warszawie, by przetrwać noc w kolejce. Skąd to szaleństwo? Klientów skusiły przecenione o 1500 zł karty graficzne GeForce.

Justyna Kowalczyk i jej życie po sporcie. Została twarzą tej firmy
4
29.09.2021 16:29

FOTOWOLTAIKA
 / 
Justyna Kowalczyk i jej życie po sporcie. Została twarzą tej firmy

Mistrzyni olimpijska w biegach narciarskich Justyna Kowalczyk-Tekieli i jej mąż alpinista Kacper Tekieli będą promować firmę, która oferuje ekologiczne rozwiązania dla domów. Współpracę zaplanowano na kilka lat.

Fundusz Odbudowy. Kurski dostał 1,5 mln zł na promocję funduszu, który nie ruszył
382
23.08.2021 20:42

TVP
 / 
Fundusz Odbudowy. Kurski dostał 1,5 mln zł na promocję funduszu, który nie ruszył

Rząd rozdał blisko 6 mln zł na reklamy unijnego Funduszu Odbudowy - ustalił Onet.pl. Szkopuł w tym, że Bruksela nie przelała Polsce ani złotówki, gdyż przesłany przez Warszawę program nie zyskał jej akceptacji do dziś.

Darmowy internet i 150 euro. Tak się namawia młodych do szczepienia
22
28.06.2021 15:41

SZCZEPIENIE PRZECIW COVID-19
 / 
Darmowy internet i 150 euro. Tak się namawia młodych do szczepienia

Darmowy dostęp do sieci i bon o wartości 150 euro. W ten sposób rząd Grecji chce zachęcić młodych ludzi do zaszczepienia się przeciwko COVID-19.

Euro 2020. Widzimy go na każdej konferencji kadry. Jaki jest skład tego napoju?
5
19.06.2021 16:47

PROMOCJA
 / 
Euro 2020. Widzimy go na każdej konferencji kadry. Jaki jest skład tego napoju?

- Pijcie wodę - zaapelował Cristiano Ronaldo po tym, jak na konferencji prasowej odsunął gazowany napój. Zdążyliśmy się już przyzwyczaić do ich obecności na spotkaniach piłkarzy i trenerów z dziennikarzami. Biało-czerwoni mają przed sobą m.in. napój Oshee Vitamin Water. Sprawdziliśmy jego skład.

Dyskonty z ogromną przewagą w sieci. Ich promocje przyciągają najwięcej Polaków
3
12.06.2021 14:48

HANDEL
 / 
Dyskonty z ogromną przewagą w sieci. Ich promocje przyciągają najwięcej Polaków

Polacy upatrzyli sobie promocje w internecie. Dyskonty biją na głowę super i hipermarkety jeśli chodzi o zainteresowanie promocjami w sieci.

Nowości sprzętowe w Plusie. Na co warto zwrócić uwagę?
1
25.05.2021 11:27

PROMOCJA
 / 
Nowości sprzętowe w Plusie. Na co warto zwrócić uwagę?

Oferta dostępnych urządzeń została poszerzona o najnowsze smartfony z dostępem do sieci 5G, a także elektryczną hulajnogę, która doskonale sprawdzi się podczas ciepłych dni.

Szykuje się szaleństwo! Olbrzymi hit w Biedronce po majówce
280
03.05.2021 14:59

BIEDRONKA
 / 
Szykuje się szaleństwo! Olbrzymi hit w Biedronce po majówce

Lato za rogiem, dlatego Biedronka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom modowym Polaków. Znowu będzie można kupić w sklepach tej sieci kultowe klapki. Tym razem będą to lubiane przez Polaków włoskie buty marki Kappa.

Spis powszechny. Za kampanię promocyjną spółka Orlenu otrzymała 2 mln zł
18
01.04.2021 7:27

PRZETARG
 / 
Spis powszechny. Za kampanię promocyjną spółka Orlenu otrzymała 2 mln zł

Do przetargu na kampanię promocyjną powszechnego spisu ludności wystartował szereg największych agencji w Polsce. Wygrała go jednak należąca do PKN Orlen Sigma Bis, która działa na rynku dopiero od ponad roku - pisze "Gazeta Wyborcza".

Biedronka rozda pół miliona bonów na darmowe zakupy. To kara od UOKiK
125
10.03.2021 12:23

ZAKUPY
 / 
Biedronka rozda pół miliona bonów na darmowe zakupy. To kara od UOKiK

Akcja edukacyjna i bony zakupowe dla klientów o łącznej wartości 7,5 mln złotych - do tego UOKiK zobowiązał Biedronkę. Sieć wprowadzała klientów w błąd, organizując promocje, teraz musi ponieść za to konsekwencje.

Biedronka z superpromocją. Będzie sprzedawać gadżety celebrytek
72
26.02.2021 14:09

MODA
 / 
Biedronka z superpromocją. Będzie sprzedawać gadżety celebrytek

Sieć sklepów Biedronka postanowiła zaskoczyć klientów niespodziewaną współpracą. Wraz z początkiem marca w sklepach zagości asortyment sygnowany marką Kendall and Kylie, popularnych influencerek z serialu "Z kamerą u Kardashianów".

Liczy się głównie cena. Młodzi nie przejmują się etyką i ekologią
16
21.02.2021 14:52

MODA
 / 
Liczy się głównie cena. Młodzi nie przejmują się etyką i ekologią

Świadomość młodego pokolenia niby wzrasta, niby wiedzą, że produkcja ubrań jest szkodliwa dla środowiska, jednak gdy sami kupują ubrania aspekty etyczne i ekologiczne już nie mają znaczenia. Liczy się cena i marka.

Ujawniamy dokumenty. Gigantyczna kara dla Biedronki. Poszło o "wsteczny rappel extra"
289
20.12.2020 18:44

BIEDRONKA
 / 
Ujawniamy dokumenty. Gigantyczna kara dla Biedronki. Poszło o "wsteczny rappel extra"

723 mln zł kary to konsekwencja stosowania rabatu o nazwie wsteczny rappel extra – wynika z informacji money.pl. W dokumentacji, do której dotarliśmy, nie ma jednak twardych dowodów na to, jak stosowała go Biedronka. UOKiK ujawnia jednak, że dokumenty ma i pochodzą z przeszukania w siedzibie spółki.

W Lidlu 8 piw w cenie 4. Co zrobić, aby skorzystać z promocji?
1
13.08.2020 13:39

PIWO
 / 
W Lidlu 8 piw w cenie 4. Co zrobić, aby skorzystać z promocji?

Temperatura nie spada, a Lidl proponuje przyjemny sposób na spędzenie weekendu. W cenie 4 piw będzie można zakupić 8. Warunek – aplikacja Lidl Plus.

Promocja Biedronki z błędem technicznym. UOKiK trzyma stronę klientów
140
29.04.2020 10:48

PROMOCJA
 / 
Promocja Biedronki z błędem technicznym. UOKiK trzyma stronę klientów

- Liczę na to, że Jeronimo Martins podejdzie do tej sytuacji prokonsumencko - tak błąd w promocji Biedronki skomentował prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Tomasz Chróstny. Przypomnijmy, że w weekend błąd techniczny spowodował zamieszanie w sklepach sieci. Zamiast trzech najtańszych produktów system "zerował" ceny najdroższych produktów. - Traktuję to jako ryzyko leżące po stronie przedsiębiorcy, które firma powinna wziąć na siebie - stwierdził prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. I że zarówno konsumenci, jak i pracownicy sklepu nie powinni być przymuszani do zwrotu towaru. - Nie zapominajmy, że pracownicy sklepu są również jego konsumentami - zwraca uwagę Tomasz Chróstny.

Polskie Radio zutylizuje 6 tys. promocyjnych beretów. Tak zdecydował prezes
12
01.10.2019 13:38

WIADOMOŚCI
 / 
Polskie Radio zutylizuje 6 tys. promocyjnych beretów. Tak zdecydował prezes

Promocyjne i różowe berety z logiem radiowej Trójki pozostały po poprzedniej ekipie zarządzającej Polskim Radiem. Teraz prezes Andrzej Rogoyski zdecydował się na ich likwidację.

PFN płaci za wysyłanie maili i parkingi amerykańskich PR-owców. Przelał już 5,5 mln dolarów
17
17.09.2019 8:53

PFN
 / 
PFN płaci za wysyłanie maili i parkingi amerykańskich PR-owców. Przelał już 5,5 mln dolarów

Polska Fundacja Narodowa wydała niemal 5,5 mln dol. na promowanie naszego kraju w Stanach Zjednoczonych Ameryki. Sęk w tym, że za te pieniądze wynajęta firma opłaca obiady i parkingi swoich pracowników. Do tego prowadzi profile w mediach społecznościowych, których niemal nikt nie obserwuje.