Trwa ładowanie...
bEShfhiZ
Notowania

Iab Polska – Wszystkie wiadomości

IAB MIXX Awards & Conference 2021: najlepsze kampanie marketingowe z udziałem digitalu
22.11.2021 15:25

IAB POLSKA
 / 
IAB MIXX Awards & Conference 2021: najlepsze kampanie marketingowe z udziałem digitalu

O tym, które kampanie ostatniego roku były najlepszą mieszanką kreatywności, efektywności oraz możliwości budżetowych dowiemy się podczas gali rozdania nagród IAB MIXX Awards. Na IAB MIXX Conference twórcy zaprezentują case studies najbardziej inspirujących projektów nominowanych w konkursie. Wydarzenie odbędzie się 2 grudnia w trybie online.

Kto zwycięży w digitalu? 68 nominacji do IAB MIXX Awards 2021
08.11.2021 11:44

IAB
 / 
Kto zwycięży w digitalu? 68 nominacji do IAB MIXX Awards 2021

Jury IAB MIXX Awards spośród ponad 230 zgłoszeń wyłoniło 68 nominacji do nagród. Laureatów poznamy 2 grudnia podczas uroczystej gali, połączonej w tym roku z konferencją prezentującą case studies najbardziej inspirujących kampanii.

Jak współpracować z influencerami?
21.10.2021 12:11

IAB POLSKA
 / 
Jak współpracować z influencerami?

Samoregulacje są od lat skutecznym narzędziem stosowanym przez branżę reklamy online, między innymi dlatego, że to właśnie eksperci i praktycy biznesowi jako pierwsi dostrzegają pojawiające się przed rynkiem wyzwania. Równolegle są oni najskuteczniejsi w szukaniu rozwiązań, wspólnie wypracowując kodeksy, dobre praktyki i standardy. IAB Polska aktywnie włącza się w te inicjatywy i angażuje w ich koordynację. Nie inaczej jest w przypadku branży influencer marketingu, którą Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wziął ostatnio pod lupę.

IAB HowTo: Influencer vs. Marketing – jak wyglądają kulisy działań z twórcami internetowymi?
29.09.2021 14:09

IAB HOWTO
 / 
IAB HowTo: Influencer vs. Marketing – jak wyglądają kulisy działań z twórcami internetowymi?

"IAB HowTo: Influencer vs. Marketing" to kolejna odsłona cyklu konferencji organizowanych przez IAB Polska – tym razem w całości poświęcona kulisom działań opartych na współpracy z twórcami internetowymi. Podczas wydarzenia najlepsi branżowi eksperci podzielą się swoim know-how, przemyśleniami i rekomendacjami, a także podpowiedzą, jak podejść do tematu influencer marketingu w sposób przynoszący zamierzone efekty. Wydarzenie odbędzie się 28 października 2021 r. w formie online.

Pokaż, jak zwycięża się w digitalu. Przedłużamy zgłoszenia do IAB MIXX Awards!
30.08.2021 12:10

IAB POLSKA
 / 
Pokaż, jak zwycięża się w digitalu. Przedłużamy zgłoszenia do IAB MIXX Awards!

Zwyciężyć w digitalu to poważne wyzwanie, dlatego wszystkim zainteresowanym udziałem w IAB MIXX Awards 2021 dajemy dodatkowy czas na dopracowanie zgłoszeń - przedłużamy termin do 6 września do godz. 23.59.

bEShfhjb
Zgłoszenia do IAB MIXX Awards tylko do końca sierpnia! Pokaż, jak zwycięża się w digitalu.
19.08.2021 15:02

IAB POLSKA
 / 
Zgłoszenia do IAB MIXX Awards tylko do końca sierpnia! Pokaż, jak zwycięża się w digitalu.

Tylko do 31 sierpnia można wysyłać zgłoszenia do piętnastej edycji IAB MIXX Awards, konkursu na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital, który wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność. Zwycięzców poznamy pod koniec listopada.

Forum IAB 2021: OdNowa. Redefinicja czy reset?
21.05.2021 10:41

IAB POLSKA
 / 
Forum IAB 2021: OdNowa. Redefinicja czy reset?

8-10 czerwca po raz piętnasty spotkamy się na flagowym wydarzeniu IAB Polska! Forum IAB 2021 to swoiste "must be" nie tylko dla osób z branży digital, ale także dla osób prowadzących i zarządzających firmami w Polsce! Podczas wydarzenia zaproszeni eksperci przedstawią marketingowe rozwiązania i trendy, które pozwolą na jak najbardziej

Forum IAB 2021: OdNowa. Redefinicja czy reset? Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB 2021
15.04.2021 13:47

IAB POLSKA
 / 
Forum IAB 2021: OdNowa. Redefinicja czy reset? Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB 2021

8-10 czerwca br. wybitni eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dzielić się inspiracjami i prezentować najnowocześniejsze marketingowe rozwiązania i trendy, które pozwolą na jak najbardziej efektywną adaptację i restrukturyzację biznesów w obliczu zmian wywołanych pandemią COVID-19. Ogłaszamy prelegentów i tematy wystąpień piętnastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem OdNowa. Redefinicja czy reset?

Specjalna edycja IAB HowTo nadchodzi! Trzy dni z SEM, E-RETAIL i GAMINGIEM.
14.04.2021 10:40

IAB HOWTO
 / 
Specjalna edycja IAB HowTo nadchodzi! Trzy dni z SEM, E-RETAIL i GAMINGIEM.

Podczas konferencji IAB HowTo DAYS, która odbędzie się 20-22 kwietnia 2021 r., eksperci branżowi wezmą pod lupę zmiany, które dokonały się w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy w trzech obszarach: SEM, e-retail i gaming. Przyjrzymy się jakie działania musiały ulec modyfikacji w związku z pandemią COVID-19, na jakie rozwiązania postawiły firmy oraz czy wystarczająco szybko i efektywnie nauczyliśmy się wykorzystywać je w codziennej pracy? Wszystko to w podziale na trzy dni - trzy obszary tematyczne. Możesz wziąć udział w całym wydarzeniu lub wybranych dniach! Zarejestruj się teraz! Wydarzenie odbywa się w formie online.

bEShfhjh
IAB HowTo DAYS: trzy dni z SEM, E-RETAIL i GAMINGIEM!
29.03.2021 9:26

IAB POLSKA
 / 
IAB HowTo DAYS: trzy dni z SEM, E-RETAIL i GAMINGIEM!

Podczas konferencji IAB HowTo DAYS, która odbędzie się 20-22 kwietnia 2021 r. eksperci branżowi wezmą pod lupę zmiany, które dokonały się w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy w trzech obszarach: SEM, e-retail i gaming. Przyjrzymy się jakie działania musiały ulec modyfikacji w związku z pandemią COVID-19, na jakie rozwiązania postawiły firmy oraz czy wystarczająco szybko i efektywnie nauczyliśmy się je wykorzystywać w codziennej pracy? Wydarzenie odbędzie się w formie online, a każdy dzień poświęcony będzie oddzielnemu obszarowi.

Czy blokada 3rd party cookies to koniec efektywnego zakupu w programmatic?
10.03.2021 4:30

IAB HOWTO
 / 
Czy blokada 3rd party cookies to koniec efektywnego zakupu w programmatic?

Zmiany w technologii wykorzystywanej do precyzyjnego targetowania reklam są niezbędne, w celu dostosowania się do stałych zmian regulacyjnych dotyczących prywatności użytkowników. Kiedy w 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO), branża wspólnie przygotowała rozwiązanie Transparency & Consent Framework (TCF, czyli Ramy Przejrzystości i Zgody), dzięki któremu możliwe było dalsze przetwarzanie informacji o użytkownikach, wykorzystywane do personalizowanego targetowania reklam, jednocześnie dostosowane do zmian prawnych.

IAB HowTo: switch Programmatic to first
23.02.2021 10:31

IAB HOWTO
 / 
IAB HowTo: switch Programmatic to first

Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą bezpośrednią? Jak wygląda dystrybucja kontentu audio okiem wydawcy radiowego? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci branży podczas konferencji „IAB HowTo: switch Programmatic to first”. Wydarzenie odbędzie się 16-17 marca 2021 r. w formie online.

IAB HowTo: digital PR - nowy wymiar reputacji
08.01.2021 12:08

IAB
 / 
IAB HowTo: digital PR - nowy wymiar reputacji

W czasach dynamicznych cyfrowych zmian i rozwoju nowych technologii istnieje ogromny potencjał dla łączenia aktywności PR z marketingiem online. Podczas konferencji „IAB HowTo: digital PR - nowy wymiar reputacji” najlepsi branżowi eksperci opowiedzą między innymi jak zbudować strategię komunikacji wykorzystując narzędzia digitalowe, jak współpracować z twórcami internetowymi i dziennikarzami oraz jak cyfrowa rewolucja wpłynęła na public relations. Wydarzenie odbędzie się 10 lutego 2021 r. w formie online.

bEShfhji
Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?
04.09.2020 16:13

IAB POLSKA
 / 
Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?

6-7-8 października br. wybitni eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dyskutować o zaufaniu, które stanowi nie tylko podstawę każdej relacji, ale również siłę napędową biznesu. Czternasta edycja Forum IAB, która upłynie pod hasłem In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?, odbędzie się w formie online.

IAB Europe i IAB Polska ogłaszają pierwszych prelegentów Interact 2019
01.04.2019 13:31

IAB POLSKA
 / 
IAB Europe i IAB Polska ogłaszają pierwszych prelegentów Interact 2019

Taide Gujardo, Brand Director and Brand Master Society w Procter & Gamble Europe oraz Johan Houben, Media and Digital Marketing Director w Mondelez Europe wystąpią podczas Interact 2019 – flagowej konferencji IAB Europe, która w tym roku we współpracy z IAB Polska po raz pierwszy odbędzie się w Warszawie.

Reklamy w internecie będą mniej denerwujące
16.11.2011 6:36

IAB POLSKA
 / 
Reklamy w internecie będą mniej denerwujące

Uciekające krzyżyki, czy nagły, głośny dźwięk w reklamie internetowej to już przeszłość. Teraz mniej inwazyjne będą również bannery.