Regulamin Pracy – Wszystkie wiadomości
17.10.2018 10:46
PRAWO PRACY W POLSCE / Regulamin pracy
Regulamin pracy jest dokumentem, który określa organizację i porządek związany z pracą. Zapisane są w nim też prawa i obowiązki pracodawcy i pracowników. Obowiązek stworzenia regulaminu pracy mają ci przedsiębiorcy, którzy zatrudniają ponad 50 pracowników.
31.05.2011 12:06
REGULAMIN WYNAGRODZEŃ / Jak określić termin i miejsce wypłaty wynagrodzenia
Pracodawca jest zobowiązany wskazać termin wypłaty na konkretny dzień.
05.06.2009 9:46
PRAWO / Regulamin pracy i jego zmiany
Jeżeli wprowadzane zmiany pogarszają warunki pracy lub płacy, niezbędna jest zgoda pracownika.
28.08.2008 13:13
WIADOMOŚCI / Jak usprawiedliwić nieobecność w pracy?
Ustalenie sposobów usprawiedliwiania nieobecności definiuje między innymi regulamin pracy.