2015-06-10Zakupy elektroniki za granicą dużo tańsze
(...) producenta obejmuje tylko jeden kraj. Jeśli okaże się, że musimy złożyć reklamację lub zwrócić towar, będziemy musieli porozumieć się ze sprzedawcą i wysłać mu go i prawdopodobnie za to zapłacić. Na szczęście (...)2014-11-2141% klientów woli odebrać e-zakupy osobiście
(...) towaru na miejscu, gdyż po jego opłaceniu jedyne uprawnienie, jakie będzie przysługiwać to reklamacja. Zdjęcie laptopa i kobiety korzystającej z laptopa pochodzi z serwisu Shutterstock (...)2017-01-11Tanio i modnie - gdzie kupować ubrania [Platine]
(...) , ciszy, nie tracąc czasu w centrach handlowych. Wybór odzieży jest znacznie większy niż w sklepie stacjonarnym, który fizycznie nie mógłby zmieścić takiej ilości towaru. Przesyłka zazwyczaj kosztuje (...)2014-12-10Zmiany w prawach konsumenta 2014. Na co mogą liczyć klienci e-sklepów?
(...) Rząd przygotował nową ustawę o prawie konsumenckim dla kupujących przez internet. Robiąc zakupy po 25 grudnia 2014 można liczyć na dłuższy termin na zwrot towaru nawet do 12 miesięcy. To podstawowa (...)2014-06-18Zakupy? Zmienią się prawa klientów
(...) do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zamówiony towar. Zasadniczym celem przedmiotowej ustawy jest transpozycja dyrektywy Parlamentu Europejskiego (...)2015-08-12Sondaż: Polacy chętniej korzystają z szybkich płatności online
(...) transakcji, ale także na termin dostarczenia zamówionego towaru oraz na przebieg ewentualnego procesu reklamacji. A jakie sposoby płatności są preferowane przez Polaków robiących zakupy w Internecie? Okazuje (...)2016-10-21Spory firma kontra konsument. Ustawa czeka na podpis prezydenta
(...) z przedsiębiorcami, oferującymi zarówno towary, jak i usługi. Przyjęte rozwiązania przewidują przede wszystkim uzupełnienie braków w obecnym systemie rozwiązywania sporów konsumenckich w Polsce. Ma się on bowiem (...)2015-04-29Klienci skarżą się na Agito, e-sklep uspokaja
(...) infolinii. Przeciąga się załatwienie reklamacji, są także informacje o błędach w fakturach. Niektórzy oburzają się, że nie dostali ani zamówionego towaru ani zwrotu pieniędzy za zakup, a na monity nikt (...)2016-09-21Projekt o pozasądowym rozstrzyganiu sporów konsumenckich bez poprawek
(...) konsumentom taniego i efektywnego sposobu rozwiązywania sporów z przedsiębiorcami, oferującymi zarówno towary jak usługi. Przyjęte rozwiązania przewidują przede wszystkim uzupełnienie braków w obecnym systemie (...)2014-06-02Nowe prawa konsumenta: ministerstwo uspokaja sprzedawców
(...) Ustawa została przyjęta przez parlament 30 maja. Zgodnie z wprowadzonymi zmianami (do art. 560 - 561 kc), w razie reklamacji wadliwej rzeczy klient będzie mógł wybrać: naprawę, wymiany towaru na nowy (...)2016-05-05KNF ostrzega przed podawaniem pośrednikom internetowym danych o rachunku bankowym
(...) umożliwiają nabywcom płatność zgodnie z następującym schematem: po dokonaniu zakupu towaru lub usługi na platformie internetowej i przejściu do etapu płatności, klient jest przekierowywany na stronę pośrednika (...)2014-09-30Prawa konsumenta w Polsce. Najwięcej skarg konsumentów w sprawie zakupów odzieży i obuwia
(...) zwracania towarów kupowanych na odległość i reklamacji wadliwych produktów. Zakłada ona, że jeżeli kupimy produkt wadliwy, będziemy mogli od razu żądać obniżenia ceny lub zwrotu pieniędzy, bez konieczności (...)2014-11-04UOKiK chce pomóc firmom przed ważną zmianą przepisów
(...) zapoznać się np. ze zmianami w procedurze reklamacyjnej, dowiedzieć się, czy wszystkie produkty są objęte rękojmią. Przykładowo: jeżeli towar się zepsuje, konsument będzie mógł dochodzić swoich praw (...)2015-03-31Polubowne rozwiązywnaie sporów będzie łatwiejsze. Rząd za zmianami
(...) reklamacji. W myśl proponowanych zmian, przy zakupach online na stronie sprzedającego będzie się musiał znaleźć link do prostego formularza zgłaszającego sprawę do mediacji. Natomiast w zwykłym sklepie (...)wstecz | 3| 4| 5| 6| 7| 8| 9| 10| 11| 12| | dalej |