2014-05-19CHI Polska skupi się na rozwoju i rebrandingu biznesu vendingowego
(...) - Mamy pozycję lidera rynku kawiarnianego w Polsce i stale pracujemy nad utrzymaniem i umocnieniem tego statusu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający CHI (...)2014-05-15Polacy odchodzą od kawiarni sieciowych, wolą lokalne
(...) częstotliwości wizyt w kawiarniach, a to może stanowić istotną barierę dla rozwoju tego segmentu rynku w Polsce w najbliższych latach. Wśród barier wymienianych przez ankietowanych wyłania się aspekt finansowy (...)2014-05-09Costa planuje ekspansję w Polsce. Da pracę
(...) na całym świecie, w tym 1711 w Wielkiej Brytanii, 307 w Chinach, 116 w Indiach. W Polsce działa już 20 Costa Coffee. Pozostanie tylko Costa Coffee Firma CHI Polska SA jest obecna na polskim rynku od 1999 (...)GALERIA: Debiut chińskiej spółki Peixin na rynku głównym GPW
2014-09-23Laureaci Prime Property Prize 2014: Najlepsi w branży nieruchomości komercyjnych
(...) kawiarnianej w Polsce. Wszystko zaczęło się od sieci Coffeeheaven, nad sukcesem której pracowała spółka CHI Polska - obecnie część Costa Limited. Bieżący rok upływa pod znakiem rebrandingu czytaj więcej (...)2014-08-08Plebiscyt kampanii. Dropssy od Netii, Jump z Lewandowskim, spokój od Dorocińskiego i Andrzej Ból
(...) oraz zapalony podróżnik. Co tydzień w piątek w serwisie Manager.Money.pl pisać będzie felietony o wszystkim, co jest związane z najciekawszymi i najbardziej kontrowersyjnymi kampaniami reklamowymi w Polsce (...)2014-07-16Zbudował trzystukilogramowy rower i sprzedaje kawę. Pomysł sprowadził z Holandii razem ze starą Gazellą [MenStream]
(...) Danii, w niemieckich placach, albo włoskich ocienionych podwórkach. Trend, który z powodzeniem przyciąga rzesze miłośników kawy na świecie, powoli rozwija się również w Polsce. Są już w Poznaniu, Łodzi (...)2014-11-03Hard Rock Cafe walczy o klientów nie tylko koncertami i eventami
(...) - Popularność marki Hard Rock Cafe w Polsce nie słabnie. Ludzie mogą sobie wybierać spośród oferty różnych lokali, a my wciąż mamy pełne sale. Cały czas staramy się urozmaicać ofertę koncertową (...)