Szacuje się, że kontrowersyjna branża zarabia rocznie około 9 mln euro.
Poza broszurami promującymi północną część Portugalii oraz hiszpańską Galicję w prowizorycznych biurach podróży, usytuowanych w poczekalniach dworców kolejowych, oferowany jest masaż.
Egzekucją kar od przyłapanych gapowiczów od 2014 r. zajmować się będą urzędy skarbowe, a nie jak dotychczas spółki transportowe.
Tylko od stycznia do sierpnia zagraniczni goście wydali w ojczyźnie Vasco da Gamy ponad 7 miliardów euro.
Turystyka jest jedną z najważniejszych gałęzi portugalskiej gospodarki. Mimo kryzysu zyski tej branży są coraz większe. Wszystko wskazuje na to, że także rok 2013 zakończy się znakomitymi wynikami.
Inwestycje w jednoślady służą ograniczeniu wydatków samorządowych i przyciągnięciu urlopowiczów.
Kolejne portugalskie miasto obchodzi swoje święto. Tym razem huczne zabawy trwają na ulicach Porto.
Jeszcze 60 lat temu rocznie nurt rzeki transportował na wybrzeże Atlantyku 2 miliony ton piasku rocznie, dziś - osiem razy mniej.
Według naszych szacunków pomysł płacenia kartami debetowymi i kredytowymi za przejazdy środkami komunikacji miejskiej spotka się z pozytywnym odzewem klientów.
Pierwsze znaki kodeksu ColorADD pojawią się na światłach sygnalizacji miejskiej, ułatwiając kierowcom cierpiącym na daltonizm poprawny odbiór wyświetlających się kolorów.