"Mobilną rewolucję" wieszczono już tyle razy, że dzisiaj większość ekspertów ostrożnie podchodzi do nowinek... Czy słusznie? Interaktywnie.com sprawdza, które widoczne teraz trendy mają szansę przyjąć się na dłużej. Czy będą to aplikacje finansowe, które już dzisiaj pozwalają obejść się bez portfela i karty, czy może aplikacje health care, wspomagające wstępną diagnostykę medyczną?
Specjaliści szacują, że w 2016 roku wartość polskiego rynku e-commerce może wzrosnąć nawet do 38 miliardów złotych. To o ponad 9 miliardów więcej niż w zeszłym roku.
Chmury szybko stały się rewolucją w cyfrowym świecie. Prosty i szybki dostęp do danych z dowolnego urządzenia, za pomocą przeglądarki to przewaga, której nie sposób nie docenić w dzisiejszym multiplatformowym świecie.
Ewelina Gołuch z agencji Aprium opisuje najciekawsze kampanie ostatnich tygodni.
Ewelina Gołuch z agencji Aprium opisuje najciekawsze kampanie ostatnich tygodni.
Dzięki temu Lenovo stanie się trzecim największym producentem smartfonów na świecie.
Firmy działające w branży muszą jednak mocno popracować nad wizerunkiem.
Dwie nowości ze stajni z Cupertino. Zero rewolucji, ale jest postęp.
Eksperci wskazują na rosnący potencjał związany z tak zwanym multi-screeningiem.
O promocji w serwisach społecznościowych największych firm pisze Jacek Redźko z ASAP&ASAP Communication.
Oto najlepsze kampanie w social media ostatnich tygodni.
Oto najlepsze antyreklamy giganta z Cupertino ostatnich miesięcy.
Dariusz Goźliński z GreyTree opisuje najciekawsze kampanie farmaceutyczne ostatnich tygodni.
Izabela Norek z Qantum opisuje najlepsze kampanie ostatnich tygodni.
Artur Belka z Bold Brand Commerce wybiera najlepsze kampanie ostatnich tygodni.
Najciekawsze kampanie ostatnich tygodni wybiera Krzysztof Cieślak z agencji B-MIND.
Krystian Dryniak z Social Media London Style komentuje, jak Malaysian Airlines zarządzały kryzysem w social media.
Artur Brzyski z Insys wybiera najciekawsze kampanie video ostatnich tygodni.
Najciekawsze kampanie ostatnich tygodni wybiera Izabela Kozak z Trol Intermedia.
Bartłomiej Juszczyk z Grupy Adweb wybiera najciekawsze kampanie ostatnich tygodni.
Internetowy gigant postanowił uczcić święto kibiców, przygotowując specjalną wersję wyszukiwarki.
Szymon Dyjach z agencji Me & My Friends wybiera najciekawsze kampanie ostatnich tygodni.
Wojciech Szymański z Ideo.pl wybiera najciekawsze kampanie e-mail marketingowe ostatnich tygodni.
Od Responsive Web Design nie ma odwrotu, ale w pogoni za technologią nie wolno zapominać o użyteczności.
Najciekawsze kampanie ostatnich tygodni wybrała Marta Zielińska, zarządzająca agencją Raz Dwa Projekt.
Magdalena Kurcz z agencji interaktywnej Aberit wybiera najciekawsze kampanie ostatnich tygodni.
Małgorzata Bednarek z agencji Migomedia wybiera najciekawsze kampanie ostatnich tygodni.
Monika Niechajewicz z agencji Cheil Polska opisuje najciekawsze kampanie ostatnich tygodni.
Urządzenie debiutowało 22 listopada i trafiło do sklepów w 13 państwach.
To kolejny sygnał, że firma szuka dla siebie nowej niszy - być może na rynku usług medycznych.