Kolejny Oszukany
/ 178.43.253.* / 2018-01-30 23:29
UWAŻAJCIE NA BANK MILLENNIUM !
Nie respektują prawa, ich dział reklamacji nie tylko nie rozpatruje pozytywnie oczywistych reklamacji, ale jeszcze wprowadza klientów w błąd.
Ostatnio dostali 20.000.000 zł kary, komornik zajął ich konta, a Prezes został wezwany do Sądu Karnego:
"W dniu 12 stycznia 2018r. Komornik z Grudziądza wszczął postępowanie egzekucyjne wobec banku Millennium zajmując wszystkie konta tego banku prowadzone w PEKAO SA. Komornik działa w oparciu o tytuł wykonawczy wydany w dniu 12.12.2017r. przez Sąd Okręgowy w Toruniu (VII Ca 565/17). Kwota roszczenia wynika z tytułu nienależnie pobranych opłat za tzw. Ubezpieczenie Niskiego Wkładu Własnego (UNWW), które było obowiązkowe w umowie kredytu hipotecznego jednego z naszych czytelników. Zdaniem sądu zapisy w umowie zmuszające klienta do takiego ubezpieczenia są niedozwolone i niewiążące więc nakazał je zwrócić klientowi. Po otrzymaniu prawomocnego nakazu zapłaty nasz czytelnik udał się do jednego z oddziałów banku w Grudziądzu i poprosił o wypłatę zasądzonych należności składając na piśmie stosowną dyspozycję wypłaty. Bank również na piśmie odpowiedział, że pieniądze zostały zwrócone na konto. Problem jednak polega na tym, że jest to konto techniczne i pieniądze na nim są niedostępne i nie można ich wypłacić. Zapewne dlatego sprawa trafiła do Komornika. Z naszych informacji wynika, że sprawą zajmuje się również prokuratura. Wygrane klientów w tego rodzaju sprawach stają się już codziennością, a mimo to bank nie wypłaca zasądzonych kwot na konta wskazane przez klientów.
14 lutego 2018 r. o godz. 11:30 w Sądzie Rejonowym dla Warszawy Mokotowa, w sali nr 4 odbędzie się przesłuchanie Pana Joao Bras Jorge prezesa banku Millennium w charakterze obwinionego.
Ostatnie tygodnie przyniosły bolesne decyzje dla banku Millennium, a pozytywne dla pokrzywdzonych konsumentów oraz dla polskiej gospodarki. Szereg decyzji urzędów potwierdza, iż ten bank pomimo wpisania do rejestru postanowień niedozwolonych (klauzule nr 3178, 3179) dalej wykonuje umowy w oparciu o te nieuczciwe zapisy. Bank wprowadzał też swoich klientów w błąd dezinformując o zakresie swojej odpowiedzialności. Wobec powyższych ustaleń Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta, Komornicy oraz Stowarzyszenia reprezentujące poszkodowanych podejmują kolejna działania piętnujące łamanie przepisów prawa przez bank Millennium.
W ostatnich dniach 2017 r. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta wydał decyzję o nałożeniu na ten bank ponad 20 mln kary. Bank Millennium przekazywał klientom nieprawdziwe informacje o skutkach wpisu klauzul umownych do rejestru postanowień niedozwolonych dotyczących tzw. kredytów pseudowalutowych.
Największy w Polsce pozew grupowy wobec banku Millenium został prawomocnie przyjęty do rozpoznania 28 września 2017 roku. Ponad 5 tys klientów walczy z bankiem Millennium o wykonywanie umów bez zapisów umowy odnoszących kwotę kredytu do waluty obcej. Klauzule te są prawomocnie uznane za nieuczciwe i nieobowiązujące klienta a są wpisane do rejestru prowadzonego przez UOKiK (wpis nr 3178 i 3179).