Na skróty
Forum Forum inwestycyjnePierwsze krokiJak Dobrze zainwestować Pieniądze aby osiągnąc szybki Zysk

Jak Dobrze zainwestować Pieniądze aby osiągnąc szybki Zysk

skomentuj
franzmauler / 2007-09-11 00:15
Chciałbym zainwestować ok 10 tys zł w co najlepiej, gdzie otworzyć mam konto , jak kupować
, poproszę o pomoc ponieważ jestem początkujący
Wyświetlaj:
ZbigiewZakrzew / 213.238.100.* / 2011-12-29 17:00
Hmmm... Pieniędzy jest niewiele ale zawsze można spróbować zrobić z nimi coś pożytecznego. Kilka razy uczestniczyłem w spotkaniu prowadzonym przez doświadczonych ekspertów z Personal Finance. Spotkania te odbywają się w wielu miastach Polski i naprawdę polecam się na nie wybrać. Można się dużo dowiedzieć na temat inwestycji, oszczędzania, przyszłości finansowej. Co ważne te spotkania są bezpłatne, prowadzone są w ramach programu finansowej edukacji społecznej. Można rejestrować się przez formularz dostępny na stronie Personal Finance http://www.personal-finance.com.pl/forum
Dago84 / 79.110.6.* / 2011-11-15 12:10
Byłem w Bardzo podobnej sytuacji jedyna różnica polegała na wysokości kwoty jaką miałem do dyspozycji. Próby samodzielnego inwestowania nie skończyły się dla mnie najlepiej, któregoś dnia skontaktował się ze mną doradca finansowy i po paru minutach rozmowy postanowiłem się z nim spotkać. Muszę powiedzieć że była to najlepsza decyzja jaką mogłem podjąć, nie tylko podpowiedział mi jak zainwestować ale również przedstawił pełen wachlarz ofert praktycznie wszystkich banków.
Z czystym sumieniem mogę polecić firmę której w tej chwili powierzam wszystkie moje finanse, jest to bstfinance.pl
Ewentualnie mogę wysłać maila do mojego doradcy finansowego jeżeli byłby ktoś zainteresowany ale to już prywatnie:)
Zbigniew Zkarzew / 77.253.157.* / 2012-01-26 10:56
JA też w razie wątpliwości zapraszam do kontaktu.

kontakt@personal-finance.com.pl
Infolinia: 535 003 707
jasnovwic / 83.22.18.* / 2011-09-13 15:11