Forum

Komentarze użytkownika "cegan"

Komentarze użytkownika: cegan

cegan / 2008-10-01 20:08
Może posiadasz 3 karty kredytowe ale trzech mądrych słów nie umiesz ułożyć. Najwyraźniej nie umiesz też radzić sobie w życiu bez kredytów i kredytem z jednego banku spłacasz drugi kredyt - ale to już twój problem. Niedługo całkiem się pogubisz w płatnościach i dołączysz do narzekających na kary za nieterminowe wpłaty. A jeszcze bardziej prawdopodobne, że jesteś ASDASD....., którego oceniłem na podstawie tekstów, tylko próbujesz kombinować podając inne pseudo. A twoja złośliwość ( tu czytaj : chamstwo) tylko to potwierdza - to ta sama arogancja, którą widać w poprzednich tekstach przepleciona jakąś wiedzą bankową. Zgadzam się z opinią ...... nie , z żadną twoją opinią się nie zgodzę, bo polemizować można tylko z ludzmi poważnymi a nie ze sfrustrowanym pracownikiem banku ( może ci premię zabrali za nieprzemyslane wypowiedzi)

Re: Uwagi o Sygma Bank

cegan / 2008-09-26 21:57
Musze dodać, że wreszcie znalazł sie chętny pracownik banku, który zajął się moja drobna sprawą. Może i inni pracownicy tego banku zaczną solidnie i z zaangazowaniem zajmować sie klientami to nikt nie będzie musiał skarzyć się na publicznych forach
cegan / 2008-09-26 20:51
Czytając tę wypowiedź myślałem, że ASDASD...... to fachowy pracownik banku ale jak poczytałem dokładnie wcześniejsze wpisy to doszedłem do wniosku, że jest on tak samo arogancki jak i wielu innych pracowników Sygma Banku. Kulturalny człowiek nie używa bowiem okresleń typu "debil" w całkiem zwykłej odpowiedzi i nie przechwala się zarobkami (a w banku wynagrodzenia są zapewne utajnione). Nie szpanuje też wyższym wykształceniem, bo akurat w tym wypadku potwierdz sie reguła, że wiedza niekoniecznie idzie w parze z madrością.
cegan / 2008-09-25 20:55
Do ASDASDASDASD:
Dobry kierownik z banku powinien teraz dołożyć premii za pokazowy wykład z bankowosci. Myślę jednak, że raczej zabierze premię za zupełnie nieprzemyślane publiczne namawianie klientów banku do niekorzystania z karty kredytowej - przecież banki właśnie na niedbalstwie i niefrasobliwosci zapracowanych klientów zarabiają dodatkowe i to duże kwoty. Pozdrawiam
cegan / 2008-09-25 14:52
Kwestia znajomości tego, co się podpisuje, to jeden temat a lekceważące podejście do problemów zgłaszanych przez klientów to temat zupełnie odrębny i najwyższy czas, żeby część niedoszkolonych pracowników Sygma Banku zaczęła pracować a nie tylko spędzać czas w pracy
cegan / 2008-09-25 14:46
Ja dokładnie czytałem ofertę promocyjną w maju, gdzie za dwie płatności kartą kredytową miałem otrzymać latarkę. Poniewaz do dzisiaj jej nie otrzymałem to zgłosiłem ten fakt na infolini a pracownicy infolini kazali mi szukać jej sobie po pocztach bo podobno została wysłana 30 czerwca i ich to dalej nie interesuje. Problem w tym, że reklamację na zaginioną przesyłkę może złożyć osoba posiadająca potwierdzenie nadania przesyłki ( czyli w tym przypadku pracownik Syma Banku). Kazali też pisać pisma reklamacyjne jakby infolinia nie służyła do zgłaszania problemów. Wychodzi na to, że Bank coś obiecuje a ty biedny klienciku sam sobie znajdź obiecaną nagrodę. Dla mnie jest to czysta kpina z klientów Banku.

Najnowsze wpisy