Forum
Komentarze użytkownika "cegan"
Komentarze użytkownika: cegan
Może posiadasz 3 karty kredytowe ale trzech mądrych słów nie umiesz ułożyć. Najwyraźniej nie umiesz też radzić sobie w życiu bez kredytów i kredytem z jednego banku spłacasz drugi kredyt - ale to już twój problem. Niedługo całkiem się pogubisz w płatnościach i dołączysz do narzekających na kary za nieterminowe wpłaty. A jeszcze bardziej prawdopodobne, że jesteś ASDASD....., którego oceniłem na podstawie tekstów, tylko próbujesz kombinować podając inne pseudo. A twoja złośliwość ( tu czytaj : chamstwo) tylko to potwierdza - to ta sama arogancja, którą widać w poprzednich tekstach przepleciona jakąś wiedzą bankową. Zgadzam się z opinią ...... nie , z żadną twoją opinią się nie zgodzę, bo polemizować można tylko z ludzmi poważnymi a nie ze sfrustrowanym pracownikiem banku ( może ci premię zabrali za nieprzemyslane wypowiedzi)
Musze dodać, że wreszcie znalazł sie chętny pracownik banku, który zajął się moja drobna sprawą. Może i inni pracownicy tego banku zaczną solidnie i z zaangazowaniem zajmować sie klientami to nikt nie będzie musiał skarzyć się na publicznych forach
Czytając tę wypowiedź myślałem, że ASDASD...... to fachowy pracownik banku ale jak poczytałem dokładnie wcześniejsze wpisy to doszedłem do wniosku, że jest on tak samo arogancki jak i wielu innych pracowników Sygma Banku. Kulturalny człowiek nie używa bowiem okresleń typu "debil" w całkiem zwykłej odpowiedzi i nie przechwala się zarobkami (a w banku wynagrodzenia są zapewne utajnione). Nie szpanuje też wyższym wykształceniem, bo akurat w tym wypadku potwierdz sie reguła, że wiedza niekoniecznie idzie w parze z madrością.
Do ASDASDASDASD:
Dobry kierownik z banku powinien teraz dołożyć premii za pokazowy wykład z bankowosci. Myślę jednak, że raczej zabierze premię za zupełnie nieprzemyślane publiczne namawianie klientów banku do niekorzystania z karty kredytowej - przecież banki właśnie na niedbalstwie i niefrasobliwosci zapracowanych klientów zarabiają dodatkowe i to duże kwoty. Pozdrawiam
Kwestia znajomości tego, co się podpisuje, to jeden temat a lekceważące podejście do problemów zgłaszanych przez klientów to temat zupełnie odrębny i najwyższy czas, żeby część niedoszkolonych pracowników Sygma Banku zaczęła pracować a nie tylko spędzać czas w pracy
Ja dokładnie czytałem ofertę promocyjną w maju, gdzie za dwie płatności kartą kredytową miałem otrzymać latarkę. Poniewaz do dzisiaj jej nie otrzymałem to zgłosiłem ten fakt na infolini a pracownicy infolini kazali mi szukać jej sobie po pocztach bo podobno została wysłana 30 czerwca i ich to dalej nie interesuje. Problem w tym, że reklamację na zaginioną przesyłkę może złożyć osoba posiadająca potwierdzenie nadania przesyłki ( czyli w tym przypadku pracownik Syma Banku). Kazali też pisać pisma reklamacyjne jakby infolinia nie służyła do zgłaszania problemów. Wychodzi na to, że Bank coś obiecuje a ty biedny klienciku sam sobie znajdź obiecaną nagrodę. Dla mnie jest to czysta kpina z klientów Banku.