wandaluzja.com
/ 88.156.137.* / 2015-07-25 21:02
Dotychczas tunele pod Alpami budowano z BARDZO DROGIMI, Niebezpiecznymi i Zawodnymi urządzeniami wentylacyjnymi. Z powodu tych urządzeń wypadki w tunelach są wyjątkowo groźne, bo ogień niesie czasami na kilometr a LUDZIKI WYSKAKUJĄ Z SAMOCHODÓW I TAŃCZĄ W OGNIU. Gdy na autostradzie można przeżyć Powypadkowy Wybuch Paliwa to w tunelu Pod Alpami NIE.
Pierwszym silnikiem, który wyeliminował to zagrożenie i Powypadkowy Wybuch Paliwa był mój silnik spalinowo-parowy VDTW Monte Christo. Powstał on, bo Mme. Cresson z Komisji Europejskiej w Brukseli wysłała mój prospekt z Polsko-Niemieckiej Konferencji Ekologicznej w Jeleniej Górze w r. 1996 do instytutu silnikowego w Brignoles pod Tulonem, gdzie opracowano wersję WYSOKOPRĘŻNĄ VDTW, ma podstawie której Mme. Tibori podjęła budowę metra SAMOCHODOWEGO w Paryżu, za czym poszedł Madryt a zapowiedziały Londyn i Rzym.
Wówczas jednak obie panie zostały zaatakowane przez Holenderskiego Tygrysa Benzynowego ZA KORUPCJĘ, i pomimo że śledztwo wykazało, iż w przypadku Mme. Cresson były to machlojki a Mme. Tibori robiła „co wszyscy przed nią”, to metra samochodowe w Paryżu i Madrycie Zbankrutowały. Silnik zaś VDTW Monte Christo jako BEZPAŃSKI wykupił BMW, który chlubił się nim jako Szlachetnym Dislem.
Przyznanie przez Unię Europejską funduszu na budowę SAMOCHODOWEGO tuneli podmorskiego między Niemcami a Danią świadczy, że Unia Europejska obejmuje protektorat polityczny nad VDTW Monte Christo od niemiecko-japońskiej spółki SPANDAU, która obciążyła TRYBUTEM kapitał żydoarabski.
Poirytowany sekretarz Paliw Kanclerz Merkel: PRAWDZIWI WŁADCY ROPY MIESZKAJĄ W BERLINIE, czyli na Szpandale, GDZIE DZIECI TURECKICH W BRUD.