Izabela
/ 178.235.145.* / 2013-06-18 22:28
W moim mieście jest oddział Open Finance i ostatnio wybraliśmy się, bo mamy z mężem trochę pieniędzy z prezentów ślubnych i chcieliśmy je na razie jakoś ulokować.
Pierwsze wrażenie to bardzo wysoko wykwalifikowani pracownicy. Obsługiwał nas młody chłopak, ale niezwykle przygotowany do obsługi klienta. Już byłam mile zaskoczona. Przedstawił się, powiedzieliśmy w jakim przyszliśmy celu. Zrobił z nami dokładny wywiad, jakie są nasze potrzeby itp. Później przedstawił chyba trzy rodzaje lokat z różnym oprocentowaniem i okresem kapitalizacji. Dokładnie wyjaśnił wady i zalety każdego produktu, ile zyskamy, jakie mamy później możliwości. Zaznaczył, że nie musimy od razu wybierać oferty, możemy się na spokojnie zastanowić i umówić w dogodnym dla nas terminie. Spodobało mi się, że nie naprał na nas i tak nachalnie nie naciągał. W końcu umówiliśmy się na następny dzień. Godzinę przed spotkaniem zadzwonił upewnić się, że przyjdziemy, żeby mógł przygotować dokumenty. Ostatecznie zdecydowaliśmy się na Lokatę Szefa i jesteśmy bardzo zadowoleni z tego wyboru, jak i z obsługi. w tej chwili zdecydowaliśmy się na kredyt hipoteczny i tez konsultujemy się z doradcą, który zakładał nam lokatę. Polecamy wszystkim znajomym, bo już sama jakość obsługi jest o niebo lepsza niż w naszym dotychczasowym banku, gdzie pani z okienka jest wręcz niezadowolona, że ktoś raczy jej przeszkadzać i powierzyć swoje pieniądze.