Praca w RUCH

Money.pl / 2007-07-02 18:42
Komentarze do wiadomości: Praca w RUCH.
Wyświetlaj:
joann / 188.33.21.* / 2011-05-11 23:02
ja również pracuje już na nowej kasie i uważam iż w tej sytuacji {bez wprowadzenia stanów jest to nieporozumieniem! 3/4 cen trzeba zmieniać, nie mówiąc o pozostałych artykułach pozaprasowych. Wszystko długo trwa a klient nie czeka!
Ma.Rta / 89.75.40.* / 2011-05-11 20:18
Poczekaj na urząd skarbowy... oni Ci wytłumaczą co i jak...
ząbek 123455 / 80.50.233.* / 2011-05-11 19:44
od dzisiaj zaczelem pracowac na nowej kasie bez inwentury papierosy są gazety są a reszta to 50na 50 jedno wchodzi drugie nie mówią mi zebym nie sprzedawał tego co nie wchodzi jakaś paranoja zastanawiam się czy jutro otwierać jak taki stan rzeczy będzie do konca tygodnia od poniedziałku nie otwieram i oczywiście nowej umowy nie podpisuje kto to podpisze to będzie skończonym frajerem nie muszę dodawać ze dzisiejszy obrót to połowa normalnego
izabell85 / 79.184.225.* / 2011-05-11 19:59
Ja pracuje w księgowości. Nowe kasy to wielka porażka. Nie wiem jak można wprowadzać coś co nie działa prawidłowo. Sprzedawca nie może normalnie sprzedawać, czyli nie tylko sam sprzedawca traci pieniądze ale też spółka. Nie wspomnę już że wydruki z nowych kas zamiast ułatwiać rozliczanie punktu znacznie to utrudniają. Ale z tego co widze ten RUCH nie liczy się z sprzedawcami i pracownikami. Lista top 50 jest wielkim nieporozumieniem - te ceny to chyba z Kosmosu. Zatrudnianie nowych kierownikow i kupno nowych samochodow służbowych na to ich stać.
ajent / 88.199.172.* / 2011-05-11 18:17
dziś mój kierownik, oświadczył mi, że uruchamia u mnie nową kasę fiskalną MIMO TO ŻE NIE MIAŁEM JESZCZE INWENTURY, rozumiecie to Warszawa kazała a pachołki wykonują ich głupie nie przemyślane decyzje zamiast wstrzymać się zrobić inwentaryzację nanieść stany na nową kasę i dopiero na niej zacząć to oni robią na odwrót, co za głupota. Pytałem dlaczego nie możemy zrobić inwentury to powiedział mi że to co zliczą inwentaryzatorki nie da się JAKIMŚ cudem wgrać do nowej kasy jako stany magazynowe!!!!! PORĄBANE. Proszę o wasze opinie Ci którzy macie już nowe kasy jak wygląda praca na nich czy ułatwiła wam sprzedaż czy wręcz odwrotnie.
TP2 / 78.8.155.* / 2011-05-12 12:35
ja mam nową kasę działa tak jak piszecie ale co płaczecie jest pewnie tak samo jak przy poprzednim wprowadzaniu kas. Jak będą działać już poprawnie to będzie o wiele szybciej i nie będzie trzeba wbijać durnych kodów, moja stara kasa to jest taka zdolna że potrafi wbić dany produkt podwójnie jeśli wcisnę jedynkę po KOD. A na inwenturze się nie znacie to się nie wypowiadajcie. Już panie w centrali się tym zajmą. Co do pracy na nowych kasach to ja sobie radzę tak że najpierw wciskam plus na dole ekranu, patrzę czy cena się zgadza, jak nie to wprowadzam nową zatwierdzam, dodaje do koszyka, daje klientowi towar i zgarniam gotówkę, nabijam na kasę i wychodzi paragon, co prawda porażką jest to, że nie mam szuflady do nowej kasy i to jest niezłe utrudnienie. Nowe umowa jest lepsza bo mam większy procent na pozostałe i na prasę. Tak jak jeden z kolegów wspomniał to jest działalność gospodarcza czyli prowadzimy interesy i z kierownikami trzeba rozmawiać, negocjować, A top 50 mi pomogło bo do tej pory hurtownia mi nie przysyłały tego co jest chodliwe tylko to co chcą, a ludzie nie spytają czy jest Tiger, nie ma to idą dalej.
wielkiszu2244 / 2011-07-10 13:33
Bzdury opowiadasz pracowniku Ruch. To co piszesz jest nieprawdą.
Mag_dar / 89.75.40.* / 2011-05-12 20:48
Lista top50 Ci pomogła, gratuluję rozeznania w oczekiwaniach Twoich klientów. Sam nie mogłeś się zorientować co najlepiej będzie się u Ciebie sprzedawało? po jakie towary przychodzą klienci? To co Ty robiłeś? Podejrzewam że mógłbyś osiągnąć znacznie większy obrót gdybyś się zainteresował swoim punktem, top50 by Ci nie było do niczego potrzebne.
TP2 / 78.8.131.* / 2011-05-14 07:52
To nie chodzi o to czy ja wiem czy Ja nie wiem, co się u mnie sprzedaje. Tu chodzi o to że, mimo iż zamawiam towar on do mnie nie przychodzi i nikt nic z tym nie robi, a tu nagle jak pojawiło się nowe kierownictwo towar zaczął przychodzić, przestali wysyłać tylko swoim "kolesiom", skończyło się " a młody to musi się nauczyć" nagle zaczęli się wszyscy starać
mi_lena / 79.184.150.* / 2011-05-12 17:08
To że u Ciebie Top 50 jest chodliwe nie oznacza, że tak jest wszędzie. U mnie jest wprost przeciwnie, tylko idiota każe zamiawiać latem slodycze...
aniol20 / 46.113.159.* / 2011-05-12 16:54
Tiger 3,99 niezłe i idą dalej.
Pozdrawiam.
corvuscorax / 79.184.121.* / 2011-05-13 07:46
Cola 0,5 - 3,99

W sklepie obok 2,49.

Klient widząc cenę, mówi "nie, dziękuję" i idzie do konkurencji :)
wlkpwlkp / 79.184.115.* / 2011-05-11 16:11
Drodzy Kierownicy:-)
W moim punkcie słodycze z listy top 50 po dwóch dniach upałów konsystencją przypominają plastelinę. Klienci prosząc o Snickersa za prawie 2 zł są "bardzo zachwyceni" widząc rozpływający się od temperatury batonik.

Życzę dalszych sukcesów i następnych, równie trafionych pomysłów polegających na zawaleniu kiosku, który nie posiada klimy ogromem czekoladowej słodyczy....
korfix / 77.115.93.* / 2011-05-11 14:46
kochani właśnie otwieram swój salonik .Jest odległy o 100 metrów od kiosku w którym pracowałam 12 lat . umowę podpisałam z kolporterem na bardzo dobrych warunkach .Firmy tytoniowe dają duże marże . JEST PIĘKNIE!!! Pozdrawiam Was.
antyruchowiec / 94.141.133.* / 2011-05-12 22:33
korfix podaj szczegóły jak i na czym są marże i jak płaca za wystawki tyt.
ruch1960 / 83.28.46.* / 2011-05-11 13:40
W oddziale Warszawa zwalniają ludzi etatowych, a przyjmują podmioty gospodarcze.Duże grono ludzi na zwrotowni ,ekspedycji i prenumeracie pracuje na czarno,niektórzy pobierają zasiłek dla bezrobotnych
Olek 2333 / 195.34.211.* / 2011-05-15 19:48
Ale to wszędzie tak jest.Studenci górą.
Agent z Lubelskiego / 88.199.172.* / 2011-05-10 21:06
Witam, serdecznie wszystkich, prowadzę salonik na UAS od 2 lat, do grudnia zbytnio nie narzekałem na Ruch, ale od momentu zmian jakie zaczęły się pojawiać w tej firmie, to normalnie nóż się w kieszeni otwiera, tracę cierpliwość i nadzieje że oni się jakąś w tym wszystkim odnajdą albo co gorszę upadną i sprzedadzą nieruchomości, zapraszam do dyskusji ajentów.
Kilka głupot Ruchu!
- tic tac mint 1,69
-chusteczki higieniczne 0,69
-nowa umowa która obładowana jest karami z byle g...
-nowe kasy fiskalne NA KTÓRYCH MAM SPRZEDAWAĆ BEZ SZKOLENIA NAWET GODZINNEGO, tylko dał mi kierownik instrukcję obsługi -Żenada
- nowa kasa stoi już od 3 tyg nieuruchomiona i zawadza bo zajmuje miejsce obok starej kasy
-brak towaru w hurtowniach
-bardzo częste pomyłki przy dostawach
-żeby czegoś się dowiedzieć trzeba obdzwonić 30 pracowników ruchu ponieważ nikt nie wie za co jest odpowiedzialny
Można by wymieniać godzinami te ich wizje! czekam na wasze wpisy
pzdr
wielkiszu2244 / 2011-07-10 13:42
Prawdę piszesz, prowadzę salon 5 lat i nie mam zamiaru dawać sie nadal wyzyskiwać, rozstaję się z tą firmą i radzę tobie i innym obecnym agento aby zrobili to samo.
A nwi niech nie wchodzą w to bagno bo się utopią bardzo szybko.
Ayra / 89.75.40.* / 2011-05-11 17:19
Sam Pan widzi co się dzieje, ceny "konkurencyjne", wybór towaru "oszałamiający", klienci będą walili do Ruchu drzwiami i powiększonymi oknami (które zwłaszcza w zimie będą wychwalane pod niebiosa).
Pytanie retoryczne: Czy z takimi cenami i taką ilością i jakością towaru dopasowaną do klienta widzi Pan w przyszłości wzrost sprzedaży w swoim punkcie?
Firma jest przygotowywana pod dalszą sprzedaż. Na papierku będzie to ładnie wyglądało ( w krótkim okresie czasu) Poprzez drastyczną podwyżkę cen i obniżkę marży ajentom wyjdzie jakiś plus... jeżeli nie to firma odpowiednio się przygotowała: KARY. Będą karać za wszystko, za byle błahostkę aby zmniejszyć koszty. Ajenci będa wychodzili na zero lub na minus, ale w papierkach firma będzie miała zysk. To jest działanie na krótką metę , ale obecnemu zarządowi chyba tylko i wyłącznie o to chodzi. Doskonale wiemy że przy takim zarządzaniu jesteśmy skazani na porażkę, my stracimy firma zysk, zostanie sprzedana a dalszy los ajentów którzy zostaną bez klientów i prawdopodobnie z długami "wielkich speców od reformy" będzie g... obchodził. Oni i tak wypchają sobie kieszenie.
Nie widzę zupełnie żadnych chęci na poprawę sytuacji w punktach sprzedaży. Nowe umowy są tego dobitnym dowodem. Czy ktoś z Was ma nadzieję że te zmiany wpłyną na poprawę sprzedaży w salonikach/kioskach ??
IrenaW / 2011-05-10 18:30
Widzieliście na goomtre warszawa kioski jak werbują do pracy w kioskach?O biedni naiwni,którzy się złapią na te p*******.
Ayra / 89.75.40.* / 2011-05-11 17:39
Tam wkradł się jakiś chochlik drukarski, powinno być: chęć podejmowania nowych ekstremalnych wyzwań.
skorpionek1970 / 217.172.254.* / 2011-05-10 20:28
Czytałem w ubiegłym roku w prasie zaraz po prywatyzacji RUCH-u Eton Park Capital Managemant nowy właściciel Ruch, to fundusz, którego kapitał sięga 13 mld dolarów. Wartość Ruch to zaledwie 1,5% w portfelu EPCM. Jeżeli Eton potraktuje RUCH agresywnie i będzie chciał w krótkim czasie2-3 lata sprzedać ją z pokaźną stopą zwrotu to szybko wyciągnie firmę na prostą.
vivaro / 87.99.9.* / 2011-05-10 15:34
No i zaczeło się.Panowie kierownicy jeżdżą po kioskach nie mając pojęcia o handlu,zostawiając jakieś bzdurne dyspozycje.Panowie a może na początek jakieś szkolenie do waszych standardów i nie od razu nakazowo tylko jakaś pomoc na początek,dajcie coś od siebie,a nie tylko wymagajcie,no i okażcie minimum szacunku dla ludzi którzy bardzo ciężko pracują na to żebyście mogli jeżdzić swoimi służbowymi autami do kiosków
olo1 / 95.40.25.* / 2011-05-13 10:36
ale przecież to są podobno najlepsi fachowcy z Orlenu i innych firm korporacyjnych.
londi / 85.117.1.* / 2011-12-20 08:34
Tak!To nakręcane PIESKI!!!!!!
wielkiszu2244 / 2011-07-10 13:47
Fachowcy którzy nie znają sie na niczym.
Dido 1 / 89.229.142.* / 2011-05-09 20:29
Drogie Kierownictwo Ruchu wpiszcie sobie w wyszukiwarkę hasło znikające kioski ruchu,o co wam tak na prawdę chodzi,wasze umowy są nie do przyjęcia jeżeli chcecie zlikwidować kioski to po prostu powiedzcie to sprzedawcom i skończcie ten cyrk 2-3miesiące i zostaną sami pseudo kierownicy jest inne wyjście odsprzedajcie ludziom kioski a oni najlepiej zadbają o swój interes i sprzedadzą wam prasę w innym wypadku to koniec nastroje wśród sprzedawców są fatalne nie proponujecie w zamian nic - kary - my mamy działalność rodziny na utrzymaniu myślicie że z gówniarzami macie do czynienia,nie czas powiedzieć NIE
wielkiszu2244 / 2011-07-10 13:48
Popieram powiedziałem juz NIE !!!
misiabella / 62.133.143.* / 2011-05-08 15:58
GDZIE JEST PANI MARIA007....?? Jej wpisy są lepsze niż niejeden serial na TVN:) A może po prostu siedzi na długim weekendzie majowym...taka to ma dobrze... ale jutro znów poniedziałek i chyba coś napisze...BO CHYBA WYSTARCZY TEGO WOLNEGO!
Ayra / 89.75.40.* / 2011-05-08 17:17
Do czego potrzebna jest Tobie Pani Maria? Jej celem było tylko przekonanie Nas jacy z Nas "durnie bez szkoły" Postawiła się ponad nami i odnosiła się z pogardą, nic sensownego nie napisała, dlatego że nie mogła... nie ta branża. Zobaczyła że nic tu nie zdziała i się zamknęła. Nie wiem kim jest ta pani ale widać że nie ma pojęcia o handlu w punktach Ruch-u i nie ma pojęcia o dzisiejszym świecie. Jedyne co umie to próba poniżenia rozmówcy i tak chciała udowodnić swoją rację. Dobrze że zamilkła...
Pani M. udowodniła tylko plany Ruch-u na przyszłość. Zagarnąć ile się da i iść dalej... my jesteśmy owieczkami do strzyżenia... nie ma się co zastanawiać tylko trzeba strzyżącego w buźkę kopnąć... Nie łudźmy się, nie ma szans na poprawę, nie będzie okresu przejściowego, firma jest przeznaczona na straty.
Kioskarz ZG / 83.8.185.* / 2011-05-08 12:39
Witam wszystkich kioskarzy :)

Tak sobie czytam i myślę sobie że to takie polskie, reformy od dupy strony.
Kioski, które absolutnie nie są do tego przystosowane zamienia się w minimarkety, co chwilę dowożą nowe stojaki np na 13 rodzai batoników. Absurd tym bardziej że w moim kiosku w sezonie letnim temperatura wynosi grubo ponad 30stopni :)
Od kioskarzy wymaga się żeby byli sprzedawcami, sprzątaczkami, ochroniarzami, dostawcami, księgowymi swoich kiosków i to wszystko przez 13 godzin dziennie (świątki, piątki i niedzielę), przy zachowaniu oczywiście wysokiej jakości obsługi klienta. I to wszystko bez jakiegokolwiek socjalu, dostępu chociażby do bieżącej wody, toalety itp. O takich rzeczach jak urlopy to już nie będę nawet mówił. Po prostu jeden wielki śmiech.

Mam pytanie do wszystkich ludzi, którzy tym zarządzają na czele z panią Marią: Czy mieliście okazję chociaż jeden tydzień przepracować w takim trybie? Bo sądząc po nieudolnie wprowadzanych zmianach to raczej NIE!
Pokończyliście szkoły które nastawiły was tylko i wyłącznie na SPRZEDAŻ, a nas macie za "białych murzynów" nad którymi stoi się z batem w postaci kar i różnego rodzaju kontroli. Pytam się? To ma być ten wysoki poziom o którym uczyliście się przez tyle lat na waszych śmiesznych studiach?
Kolejne zmarnowane pieniądze podatników w tym kraju. Na edukacje takich imbecyli... Żenada i jeszcze raz żenada.

Jeśli wymagacie od sprzedawców kulturalnej i na wysokim poziomie obsługi, to sami najpierw powinniście stworzyć warunki, w których taka praca byłaby możliwa.
To wszystko miałoby sens gdyby kioski najpierw zostały przygotowane do tego typu działalności, powinny zostać stworzone odpowiednie warunki socjalne, żeby kioskarze mieli możliwość pracy jak wy to mówicie w cywilizowany i nowoczesny sposób.
Co do prowizji to powinny być na takim poziomie żeby mogły wyżyć z nich dwie osoby. Bo nie oszukujmy się że jedna osoba tego wszystkiego nie udźwignie. Tym bardziej że mówi się o wydłużeniu godzin otwarcia.

Ale o czy tu w ogóle mowa skoro w nawet nie potraficie poradzić sobie z wprowadzeniem tego całego systemu. Nastawialiście komputerów które mogą służyć co najwyżej za podstawkę pod kurz. Podniecacie się swoim orlenem który jest zbiorowiskiem niewolników którzy pracują tam tylko dlatego że zmusiło ich do tego życie. Jak wchodze na takom stację (chociaż staram się unikać) i widzę Pana/Panią w kretyńskim ubranku i daszku, którzy przez zęby cedzą uprzejme regułki to mi się nóż w kieszeni otwiera. Po prostu szkoda mi tych ludzi.

Tak wiec marketingowe hieny opamiętajcie się, bo ludzie nie są waszymi niewolnikami. Sami najpierw zabierzcie się ostro do pracy żeby to co robicie miało jakikolwiek sens.
wielkiszu2244 / 2011-07-10 13:59
Popieram w 200 %, niech najpierw sobie wprowadzą procedury prawidłowego postępowania z nami, oraz karalog kar za ich nieprzstrzeganie. Niech popracują przez miesiąc w saloniku lub kiosku to zmienią zdanie o swoich głupich pomysłach.
koskarz 007 / 80.245.180.* / 2011-05-09 11:53
A ja z uporem maniaka będę twierdził że pora iść na swoje . Ludzie przecież co oni mogą z tym swoim całym marketingiem? ano pisząc kolokwialnie GÓWNO ! Cały kapitał jaki posiadają to nasz spryt i umiejętności w prowadzeniu tych budek , bez nas będą kolejną upadłą spółką :). Przechodźcie na swoje cześć "ich" kiosków padnie bo otworzymy swoje bliziutko odbierając klientów , część sami doprowadzą do zmarnowania bo złapią "jelonków" którzy narobią sobie długów zanim załapią o co chodzi w tym bałaganie i sami się "pozamiatają". Czas zmienić troszkę myślenie , skoro pracować po 13 h na dobę to na swoim i z tej pracy spłacić kioski które sobie sami kupimy :) odwagi! to naprawdę da się zronbić :)))))))))))
al.......... / 195.117.222.* / 2011-05-08 23:53
Na Orlenie ci goście dostali kopa, bo jeszcze troche a komornik by ich zlicytował
kierownik sprzedazy / 77.254.215.* / 2011-05-19 17:36
słuchaj stary, jak jesteś taki super sprzedawca to czemu siedzisz w kiosku?
odpowiem- bo jesteś dupa a nie sprzedawca, jak byś coś potrafił oprócz anonimowego pisania na forum, to może też byś pracował w orlenie albo innej dużej firmie za dobra kasę!
Lepiej płakać na forum nie? Jak masz problem to odejdź.- nikt nie będzie płakał!
fondi / 85.117.1.* / 2011-12-20 08:36
Przyjdzie na Ciebie czas!!!!!!!
wielkiszu2244 / 2011-07-10 14:04
Mondrzyć się każdy potrafi jak dostaje za nic kilka tysięcy zł, popracuj cwaniaku 320 godzin w miesiącu, kilka lat bez wolnego i urlopu to będziesz mógł zabierać głos.
agentkaEm / 79.184.121.* / 2011-05-19 21:33
Drogi Kierowniku Sprzedaży,
Jesli jesteś takim super kierownikiem, to może zamiast strofowania innych na forum, przekazuj swoim podopiecznym wszelkie tajniki funkcjonowania nowych kas i wyjasniaj na bieżąco wątpliwości. I pamiętaj, że ci dupowaci sprzedawcy pracują na twoją dobrą pensję.
Odnośnie kas, byc może nie są one najgorszej jakości, ale sam sposób ich wprowadzania, świadczy o waszej totalnej ignorancji.
wielkiszu2244 / 2011-07-10 14:06
Ten cwaniak nic Ci nie pomoże bo nic nie potrafi.
s************ / 95.41.212.* / 2011-05-12 17:57
Przyszli chłoptasie z Orlenu i myślą, że prasa się sprzedaje tak jak paliwo.
Życzę im "powodzenia".
Poza tym jak byli takimi specjalistami to dlaczego w Orlenie nadal nie pracują???? Zastanawiające.
vivaro / 87.99.9.* / 2011-05-08 12:32
Wrocek
Dido 1 / 89.229.142.* / 2011-05-08 12:35
ładne kioski z zegarkami na mieście,ciekawe jak w środku
vivaro / 87.99.9.* / 2011-05-08 11:56
Do Dido 1 ale kolego zapomniałeś dać dobry przykład i zacząć od siebie
Dido 1 / 89.229.142.* / 2011-05-08 12:16
Lublin pozdro

Najnowsze wpisy