Fundusz przeprowadzi kampaniÄ reklamowÄ kosztujÄ cÄ ok. 4 mln zĹ, caĹy wrzesieĹ anonse i spoty NN bÄdÄ obecne w telewizji, kinach i gazetach. GrupÄ docelowÄ stanowiÄ mĹodzi ludzie podejmujÄ cy w tym czasie prace.
Reakcje inwestorĂłw na podwyĹźszenie stĂłp rynkowych byĹy doĹÄ nieoczekiwane - notowania akcji wzrosĹy, rentownoĹci obligacji spadĹy, a kurs zĹotego ulegaĹ tylko drobnym wahaniom. Pomimo przekonania wiÄkszoĹci obserwatorĂłw rynku kapitaĹowego o wczeĹniejszym zdyskontowaniu przez gieĹdÄ Ĺrodowej podwyĹźki stĂłp procentowych, wczorajsza reakcja indeksĂłw byĹa doĹÄ zaskakujÄ ca.