W pierwszym półroczu 2018 roku wydatki na reklamę online wzrosły o ponad 300 mln zł, dzięki czemu osiągnęły wartość prawie 2,2 mld zł. Przełożyło się to na dynamikę rok do roku na poziomie 17%.
94 % internautów deklaruje, że słyszeli o RODO. Według nich komunikaty o rozporządzeniu są potrzebne na stronach www, choć przeszkadzają. Użytkownicy nie mają konkretnych oczekiwań związanych z formą informowania ich o prawach wynikających z rozporządzenia, jednak okno wyświetlanego komunikatu zniechęca do korzystania ze stron www, wynika z raportu IAB Polska przeprowadzonego w sierpniu 2018 roku.
Jakie sĹ‚owa dziaĹ‚ajÄ… w marketingu treĹ›ci? Jak optymalizować kampanie? Jakie formy komunikacji najskuteczniej trafiajÄ… do pokolenia Z? Jakie historie powinny opowiadać marki? Na te i inne pytania odpowiedzÄ… prelegenci konferencji organizowanej w ramach cyklu IAB HowTo „Do Content Marketing Like a King 2”. Najlepsze praktyki i rekomendacje zostanÄ… zaprezentowane juĹĽ 2 paĹşdziernika br. podczas caĹ‚odziennego spotkania organizowanego w Warszawie.
O edukacji w e-marketingu, certyfikacji umiejÄ™tnoĹ›ci i procesie ciÄ…gĹ‚ego pozyskiwania wiedzy rozmawiamy z Arturem Maciorowskim – trenerem DIMAQ i wiceprzewodniczÄ…cym Rady ds. Kompetencji przy IAB Polska.
KaĹĽdego dnia sĹ‚yszymy, jak czwarta rewolucja technologiczna zmienia Ĺ›wiat i naszÄ… codzienność, w tym jak wpĹ‚ywa na rynek i dotychczasowe modele biznesowe. Nie zdziwi wiÄ™c fakt, ĹĽe takĹĽe branĹĽa marketingowa i reklamowa zastanawiajÄ… siÄ™, jak w obliczu transformacji cyfrowej zmieniajÄ… siÄ™ oczekiwania wobec marketerĂłw – ich sposobu myĹ›lenia, schematĂłw dziaĹ‚ania i koniecznych kompetencji.