W dwucyfrowym tempie rosną zyski grupy LPP, która w 2018 roku zwiększyła skalę działania o prawie 10 proc. Ponad połowa rocznego zysku EBIT przypadła na ostatnie trzy miesiące.
Sieci handlowe LPP zaczynają się już dusić pod natłokiem zamówień. Firma rzuca gigantyczne pieniądze w rozbudowę magazynów. Niedawno ogłaszano, że ich wielkość w Polsce się podwoi. Teraz przyszedł czas na Rumunię.
Grupa odzieżowa LPP otworzyła pierwszy we Frankfurcie nad Menem i dwudziesty w Niemczech salon Reserved. Będzie miał 2 644 metry kwadratowe powierzchni. W planach ma dalszy rozwój sieci sprzedaży. Ze szczególną uwagą przygląda się kolejnym lokalizacjom w Europie Zachodniej.
LPP zainwestuje w magazyn wysokiego składowania w Pruszczu Gdańskim. Powierzchnia ok. 23 tys. mkw powierzchni użytkowej, sprawia, że to jeden z większych takich obiektów w kraju. Dekpol ma też zbudować biurowiec, powierzchnią przekraczający 5,5 tys. mkw.
Marek Piechocki - prezes i współtwórca LPP - największej polskiej firmy odzieżowej przenosi swoje akcje do fundacji. Transfer udziałów wycenianych na prawie 3,5 mld zł ma zapewnić spółce przetrwanie, a rodzinie Piechockiego bezpieczeństwo na pokolenia.
Klienci szturmowali w drugim kwartale sklepy sieci należących do LPP. Patrząc na wyniki całego sektora można powiedzieć, że firma spija większość śmietanki z sukcesu branży odzieżowej.
Sprzedaż marek z odzieży z grupy LPP wzrosła w pierwszym kwartale 2018 r. o 16 proc. Najbardziej dynamicznie rośnie sektor e-commerce. Firma chwali się także dokonaniami w zakresie CSR.