Właściciele pojazdów zasilanych LPG mogą zapłacić nawet 11 proc. więcej za ubezpieczenie OC niż posiadacze samochodów z silnikiem benzynowym, oceniają eksperci porównywarki ubezpieczeń rankomat.pl. Na cenę OC mają bowiem wpływ nie tylko informacje o kierowcy, ale również dane techniczne pojazdu, w tym rodzaj paliwa.
Właściciele pojazdów zasilanych LPG mogą zapłacić nawet 11 proc. więcej za ubezpieczenie OC niż posiadacze samochodów z silnikiem benzynowym, oceniają eksperci porównywarki ubezpieczeń rankomat.pl. Na cenę OC mają bowiem wpływ nie tylko informacje o kierowcy, ale również dane techniczne pojazdu, w tym rodzaj paliwa.
Właściciele pojazdów zasilanych LPG mogą zapłacić nawet 11 proc. więcej za ubezpieczenie OC niż posiadacze samochodów z silnikiem benzynowym, oceniają eksperci porównywarki ubezpieczeń rankomat.pl. Na cenę OC mają bowiem wpływ nie tylko informacje o kierowcy, ale również dane techniczne pojazdu, w tym rodzaj paliwa.
"Sprzedajemy paliwa z niemieckiej rafinerii" - tak zachęca kierowców wielki baner na stacji w okolicach Szczecina. Już nie tylko za chemię gospodarczą z Niemiec Polacy chcą zapłacić więcej. Tym bardziej że w przypadku paliw różnica w cenie wynosi raptem kilka groszy na litrze.
Sektor paliwowy konsoliduje się. Za nami fuzja spółki PERN i Operatora Logistycznego Paliw Płynnych. Przed nami połączenie PKN Orlen z Grupą Lotos. Czy te zmiany zakończą się sukcesem zależy od wielu czynników, także politycznych.
- Opłata paliwowa niesie pewne ryzyka - stwierdził w programie "Money. To się liczy" Leszek Wieciec. Prezes Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego ocenił również, czy należy wierzyć w obietnice koncernów, że nie podniosą cen dla kierowców i wezmą na siebie te dodatkowe 8 groszy na litrze.