Marketing SMS jest narzÄdziem bardzo popularnym i mimo róşnych poglÄ dĂłw na jego temat, jego popularnoĹÄ nie maleje. WrÄcz przeciwnie wraz z rozwojem technologii w spoĹeczeĹstwie informacyjnym, oraz rosnÄ cymi potrzebami komunikacyjnymi, roĹnie potrzeba ciÄ gĹego dostÄpu do informacji. Natomiast w natĹoku wiadomoĹci i masowych przekazĂłw, zauwaĹźalny jest mocny rozwĂłj trendu personalizacji i osobistych form komunikacji.
Marketing SMS jest narzÄdziem bardzo popularnym i mimo róşnych poglÄ dĂłw na jego temat, jego popularnoĹÄ nie maleje. WrÄcz przeciwnie wraz z rozwojem technologii w spoĹeczeĹstwie informacyjnym, oraz rosnÄ cymi potrzebami komunikacyjnymi, roĹnie potrzeba ciÄ gĹego dostÄpu do informacji. Natomiast w natĹoku wiadomoĹci i masowych przekazĂłw, zauwaĹźalny jest mocny rozwĂłj trendu personalizacji i osobistych form komunikacji.