Eksperci prognozują dla Interaktywnie.com, jak za kilka miesięcy wyglądać będą najpopularniejsze witryny.
Po tym jak długo wyczekiwana transakcja dojdzie do skutku, w branży nastąpi mocne przetasowanie.
Eksperci wskazują, że to pieniądze wyrzucone w błoto. Urząd jednak broni projektu.
Przychody giganta z Cupertino ostro hamują, a sprzedaż starych lub tańszych wersji sprzętu niewiele pomaga.
Social media to jeden z najchętniej wybieranych kanałów dystrybucji tego rodzaju treści.
Eksperci specjalnie dla Interaktywnie.com przeanalizowali popularne strony z ofertami różnych biur podróży. Wytykają im sporo braków.
Reklamodawcy mogą wydać nawet 200 milionów złotych na reklamę wideo w sieci. Przekonują eksperci ankietowani przez Interaktywnie.com.
Na Facebooku są wszyscy, ale tylko część wie po co - Piotr Chrobot opowiada o rynku reklamy w Polsce i na świecie.
Okazuje się, że często polecamy sobie aspirynę na trądzik, albo jemy tabletki przeciwbólowe jak cukierki.
Wybraliśmy najciekawsze realizacje kampanii biur podróży w sieci. Wiele z nich dowodzi, że można w zaledwie kilka tygodni zyskać tysiące nowych fanów i mocno zwiększyć liczbę zamówień wycieczek.
Grzegorz Haftarczyk, wiceprezes Polskapresse, mówi o rozwoju serwisów regionalnych.
Przemysław Pluta broni serwisu przed licznymi zarzutami i ujawnia, czy podpisze umowę z telekomunikacyjnym gigantem.
Grupa Allegro, jako właściciel popularnego portalu, mocno miesza w swoim portfolio. Tym razem...
Damien Perillat prezes PayPal chce przekonać Polaków do płacenia przez internet. W 2013 roku firma zarobiła już na tym 1,5 mld dolarów.
Okazuje się, że nieprecyzyjny zapis, to jeden z największych problemów polskiego e-commerce.
Założyciel i szef MobileMS podpowiada, jak sprawić by zagraniczni turyści się z nas nie śmiali.
Dyrektor generalny w koncernie z Redmond, w rozmowie z Interaktywnie.com tłumaczy, że zbliża się kres torrentów.
Adrian Pietraszkiewicz, dyrektor kreatywny agencji marketingu społecznościowego Fenomem, wybiera najlepsze i najsłabsze kampanie ostatnich miesięcy.
UCA to nowe ACTA? Krzysztof Janiszewski i Bartłomiej Machnik z Microsoft tłumaczą, czym grożą umowy między USA a Europą.
Michał Ryszkiewicz, dyrektor zarządzający Kamikaze wybiera w Interaktywnie.com najlepsze kampanie online.
Tylko w jeden dzień, wartość portalu Marka Zuckerberga spadła o prawie 4 procent. Co się stało?
Budżet akcji Red Bull Stratos nie był mały, ale w kategoriach zwrotu z inwestycji to dobrze ulokowane środki - twierdzi Norbert Kilen, dyrektor Think Kong.
Wczoraj o godz. 19 Apple zaprezentował swój najnowszy model iPhone 5. Sprzedaż na świecie ruszy 21. września.
Jedna z najprężniej działających spółek internetowych po debiucie zamierza przejąć kilka firm, działających w branży reklamowej.
Masz firmę, prowadzisz sprzedaż detaliczną? A może dopiero szukasz pomysłu na swój własny biznes? Pomyśl, czy nie wejść w e-commerce. I dowiedz się, jak to zrobić z głową.
Z kolei najczęściej wybieranym producentem telefonów jest Samsung - wynika z badań MEC.
Ringier Axel Springer oficjalnie ogłosił, że przejął 75 procent udziałów w Onecie od grupy TVN. Pozostałe udziały zostaną w TVN-ie.
Wyniki są znacznie słabsze niż rok temu, ale przedstawiciele branży przekonują, że uda się nadrobić straty.
Ponad połowa urządzeń mobilnych łączy się z internetem poprzez niechronione sieci Wi-Fi. Użytkownicy nie zdają sobie nawet sprawy, jakie może to być niebezpieczne.
Popularny producent sprzętu IT kolejny raz zaskakuje analityków.