Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Agonia ubezpieczeń społecznych

Agonia ubezpieczeń społecznych

Sabre / .* / 2004-03-01 10:15
Komentarze do wiadomości: Agonia ubezpieczeń społecznych.
Wyświetlaj:
adam / .* / 2004-11-22 14:23
naliczanie emerytur następna farsa.Ci co lepiej zarabiają dostaja stosunkowo mniej niż ci co zarabiają mało, bo oczywiście znowu ci lepsi muszą sie zlożtć na tych drugich(tez rolników)mam tego dosyć i nie chce wogole placic zlodziejom i darmozjadom
tom / .* / 2004-04-27 12:07
Jestem studentem ! jakiś rok temu chciałem otworzyć mały biznes ktory moż e by sie rozkrecił - niestety zus i us zabijaja zalążki takich pomysłow. kładki ubezpieczeniowe podatki , vaty i inne nie pozwalaja na rozwijanie swoich pomysłow i zamiarow
teresa / .* / 2004-03-28 20:57
tyle slów się wypowiada na temat emerytur i rent,że wydaje się ,że już nic niema do dodania.A mnie wydaje się,że najprostsze rozwiązanie jest najlepsze.Trzeba koniecznie obnizyć skladki na ZUS,gdyż zabijają wszystkich młodych i niemłodych ale rozpoczynających swoją dzialalność.Ci ludzie desperacko próbują coś robić,chcą zatrudnić pracowników,ale te składki obowiązkowe powodują zniechęcenie a nawet szybką upadłość.Znam to naa prrzykładzie swojej rodziny.Jeśli zmniejszy się znacznie składki,powstanie dużo firm,zwiększy się zatrudnienie,więcej w sumie wpłynie pieniędzy do skarbu państwa,odpadną zasilki dla bezrobotnych i z opieki społ.Ale to przy obecnym rządzie i sejmie jest niemożliwe.Będziemy więc brnąć dalej w beznadziei.
MZ / .* / 2004-03-06 15:44
Ech - gadanie, gadanie, gadanie.... i co ? I nic. I tak nic się nie zmieni. Jedyna metoda to uciekać z tego chorego kraju, dokąd jeszcze ma się tyle zdrowia żeby gdzie indziej zarobić na uczciwą emerturę.
Jacek / .* / 2004-03-05 23:06