Forum Forum finansoweBanki

Bank pocztowy-wasze opinie

Bank pocztowy-wasze opinie

Tomasz01 / 2011-09-06 11:43
Coraz częściej w telewizji, radiu reklamuje się bank pocztowy. Jeżeli działa on tak samo jak sama poczta, to ja podziękuję z ich usług...chociaż mogę się mylić. Czy ktoś ma konto w banku pocztowym?
Wyświetlaj:
22oszukany22 / 87.204.173.* / 2014-09-02 18:40
złodzieje oszukują ludków, wysyłają powiadomienia o zmianie regulaminu, każdy klient powinien potwierdzić swoim podpisem zmianę regulaminu dot opłat, ja np nie otrzymałem w.w pisma,
Polacy byle dalej od tych oszołomów, zobaczcie jak funkcjonuje Poczta Polska czarna rozpacz, tan bank działa tak samo
kord1951 / 87.116.244.* / 2014-07-15 19:01
Zupełnie nieświadomie w trakcie platności za zakupy powstał debet 18.93 zł.O dziwo mimo braku na koncie płatność wyższa o tą kwotę została zaakceptowana.Następnego dnia z dokonanego na konto przelewu bank pobiera 60,79 zł za niedozwolony(+0,02 odsetek) debet czyli o 41,88 zl więcej.Uważam,że jest grabież i bandytyzm finansowy.Jutro likwidacja konta.
maciek1980-MB / 46.112.128.* / 2014-12-02 00:19
jasne o 2 gr. bandytyzm :) jesli bank niedostanie info zwrotnego tam gdziepłacisz to jasneze taka transakcja przejdzie, wiec to raczej sklep jest winny...
Aga1972 / 31.131.172.* / 2014-12-15 12:14
o 41,88 zł w tym 2 gr. odsetek, czyli de facto skasowali 221,237 % odsetek. Czytaj ze zrozumieniem, albo się nie wypowiadaj, ale jak się masz nie wypowiadać jak z pewnością jesteś przekonany o swojej mądrości.Sorry ale moja irytacja sięga zenitu jak czytam takie "mądre" wypowiedzi
jacekslisz / 31.1.157.* / 2014-07-05 08:08
To porazka.lekcewaza klientow.Od miesiaca czekam na otwarcie konta i wszyscy konsultanci olewaia moje prosby,obiecuja sprawdzic i oddzwonic.Pomimoz jedenastu rozmow zaden nie oddzwonil z odpowiedzia.jeszcze nie uruchomili mi konka od 13 czerwca.wiec nawet nie zaczolem a juz zglosilem rezygnacie.Nie polecam nikomu tak okropnei obslugi.Idzcie do innego banku tak jak ja.
ja123456 / 95.160.213.* / 2014-07-08 21:50
bo nie trzeba otwierać konta na infolinii, tylko normalnie jak człowiek trzeba pójść do placówki
maxx70 / 83.8.33.* / 2014-07-04 14:36
Bank Pocztowy- PORAŻKA, mam u nich kredyt mieszkaniowy, co kwartał ściągają po dwie raty miesięcznie tłumacząc się , że to wina systemu jaki mają. Pieniędzy nie można odzyskać. Nigdy więcej żadnego kredytu w pocztowym. Odradzam każdemu znajomemu który chce wziąć kredyt w tym banku. Nieznajomym również odradzam.
rzeszowiak81 / 62.133.132.* / 2014-09-17 09:27
weź sobie w innym a zobaczysz wtedy
Zuzzannna / 89.76.44.* / 2014-06-23 21:06
Po zmianie strony - masakra, nie wiem kto to wymyślił ale wolałam starą wersję która była bardziej przejrzysta i działała bez zarzutu, teraz nawet nie jestem w stanie sprawdzić stanu swojego konta bo nie mogę się zalogować. Niestety kredyt mieszkaniowy trzyma mnie w tym banku i nic nie mogę zrobić, innym którzy nie mają kredytu nie polecam, płatności kartą ksiegują po tygodniu albo i dłużej przez co nie wiem ile mam na koncie i nie mogę w pełni skontrolować swoich wydatków.
monalisa666 / 37.209.146.* / 2014-07-01 22:47
To nie wszystko. Naliczanie oplat tez oszukańcze. Na poczcie pytam panią, czy transakcja wyplaty jest bezplatna. Pani mowi, ze tak, po czym dostaję oplatę za transakcje. Ja już zrezygnowałem z konta, ale jeszcze po naliczyli mi trefne opłaty mimo ze wykonałem transakcje karta na ponad 300 zl w terminie, tzn. dluuuuugo przed likwidacja i koncem miesiąca, bo rzeczywiście rejestrują to wszystko ze strasznym opoznienieem. Pani przy likwidacji tez twierdzila, ze nie będzie już zadnych oplat. Masakra. Mam nadzieje, ze to już koniec z nimi dojenia... NIKOMU NIE POLECAM
Anna369 / 83.26.60.* / 2014-06-03 19:21
Bank Pocztowy...tragedia może w innych krajach idea bankowości pocztowej działa doskonale ale niestety nie u nas. Żenujące produkty moja mama miała u nich lokatę, i jej pieniądze nagle zniknęły i nie mogła ich wypłacić później okazało się, że środki zostały przeniesione na inne konto. Nie zostały wypłacone w terminie. Ten twór nie powinien istnieć
mm290 / 91.230.115.* / 2014-06-25 08:33
dokladnie-moja mama wziela u nich kredyt w listopadzie 2013,a ktos z Banku zalozyl jej konto w lutym tego roku-bez jej zgody czy tez podpisu,po 3 mies przyszlo jej do zaplaty za konto..zero kontaktu z nimi przez tel,jedynie w punkcie na poczcie mozna cos zalatwic a i tu tez problem,bo co miesiac lub 2-gi siedzi nowy pracownik,splata od 7 mies w okreslonej kwocie,duzo przez terminem a przychodza jakies sms-y,ze sa niedoplaty!nigdy wiecej kredytu w tym banku,ja w zyciu nie widzialam takich cyrkow-ciagle problemy z nimi
m4445 / 91.213.58.* / 2014-06-02 08:58
Ludzie! Piszecie o niemozliwosci logowania do nowej bankowości a nie potraficie czytac ze zrozumieniem! Jest napisane żeby wpisac NOWE haslo które sklada aie z 8znakow, cyfry i dużej litery! Co to za problem?!! uparcie wpisujecie stare haslo i blokujcie sobie dostep! umiejetnosc czytania ze zrozumieniem niestety w naszym kraju jest znikoma.
ls / 85.202.159.* / 2014-09-03 10:06
zawsze lepiej zwalić swoje błędy na drugą stronę
niezadowolona klientka / 188.125.246.* / 2014-07-24 13:34
Właśnie, że problem jest!! Po wprowadzeniu "nowej" wersji bankowości elektronicznej zalogowałam się wg instrukcji wprowadzając nowe hasło. Wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że podczas każdego logowania muszę dwa razy wpisywać hasło. Nigdy nie loguje mnie do systemu za pierwszym razem.
ala934 / 83.10.193.* / 2014-06-28 16:39
Co za bzdury niektórzy wypisuja na temat banku pocztowego.Mam konto od kilku lat ,nigdy nie narzekałam.Teraz, po zmianie szaty graficznej i innego układu strony wszystko jest bardziej przejrzyste -przyzwyczaiłam się.No ,ale jesli ktos nie potrafi czytac informacji na stronie głównej o sposobie zalogowania sie to zawsze będzie narzekał.Pozdrawiam
krisss855 / 62.133.132.* / 2014-09-17 09:34
Święta prawda. Ja zrezygnowałem kilka lat temu z innych banków co mnie na każdym kroku okradały i przeniosłem się do pocztowego. Mam święty spokój, kilka rachunków tylko 4zł/mc płacę za kartę i tyle.
Niektórzy piszą, że mają kłopoty z logowaniem i najeżdżają na bank a problem leży u nich na komputerze...
Renata923 / 46.171.91.* / 2014-05-25 14:32
Dzien dobry,

mam to konto od lat i jestem zadowolona. kiedys odeszłam z PKO i nie żałuje. Strona po zmianie jest ok. Był problem z pierwszym zalogowaniem ale zadzwoniłam na infolinie, zmieniłam hasło i działa bez zarzutu. Polecam. Bank ma tez swoje okienka bankowe w placówkach pocztowych gdzie można wiele rzeczy załatwić.

pozdrawiam
voyciex / 193.227.123.* / 2014-06-25 14:23
Tak, już bo ktoś w to uwierzy. Nie znam zadowolonego klienta tego "banku" to jest totalne nieporozumienie. Po dwóch latach z kredytem w tym czymś, nikt mi nie odpowiada na telefony, korespondencję, pojęcie reklamacji - przyjęta i koniec. Okradają mnie notorycznie, wzywają do dostarczenia dokumentów, na które mam potwierdzenie dostarczenia, konto się blokuje a sam system telefonicznej weryfikacji jest o kant dupy rozbić. CHORE!!! Dziwie się, że jeszcze się tym prokurator nie zajął a jak tak dalej to osiwieje przez ten bank. Więc takie komentarze to nic innego jak pracownicy tego komunistycznego tworu.
BODZIO1992olski / 46.112.128.* / 2014-12-02 00:34
SKORO CIE TAK OKRADAJĄ TO PO CO TAM JESTEŚ?? PISTOLET CI PRZYŁOŻYLI I GWAŁCĄ CO MIESIĄC HE..HE
TO TY JESTES Z KONKURENCJI BO CHODZI WAM O TO ZEBY PODEBRAC KLIENTÓW.. JA TAM JESTEM ZADOWOLONY I NORMALNIE SIE LOGUJE. LUDZIE SAMI SPRAWDZCIE,A NIE WIERZCIEW TAKIE BZDURY...
Anna929 / 5.60.124.* / 2014-05-21 13:05
Tak mam ,nie można się dodzwonić ,mało być darmowe ,nie korzystałam z konta 1,5 roku przysłali do zapłaty 76zł i koszt upomnienia 18zł ,bo z nimi innego kontaktu nie ma ,a za przysłanie na piśmie informacji potwierdzającej zamkniecie konta chcą 50zł .Radzę omijać szerokim łukiem.
rrrrrrrrr / 62.133.132.* / 2014-09-17 09:38
ja w kb płaciłem 100zł za zamknięcie więc w czym rzecz ? Znajomy dostał list z tego banku za udostępnienie kredytu w koncie ma zapłacić prawie 4000zł choć na koncie jest saldo dodatnie..
kaska_nizinska2 / 46.112.128.* / 2014-12-02 00:40
jasne przeciez odsetki placi sie za wczesniejszy okres kiedy kasa była wypłacona, a to ze teraz saldo jest dodatnie to wpłaci można w kazdej chwili i uzupełnic. sami sie nakrecacie,gdyby było inaczej nie mieliby tyle klientów !!!!
Renata923 / 46.171.91.* / 2014-05-25 14:27
Trzeba czytać informacje otrzymywane listownie na adres do korespondencji z banku to by Pani wiedziała, ze do wrzesnia 2013 konto bylo bezpłatne a potem platne 5 zł ale jak sie wezmie karte do bankomatu i bedzie dokonywało płatności w sklepach miesięcznie na 300 zł to konto dalej jest bezpłatne. to konto dla aktywnych, skoro wiec Pani konta nie używała to bank naliczal 5 zł miesięcznie, Wystarczyło zapytac w najbliższej placówce pocztowej, gdzie otrzymałaby Pani jasna informacje. Każdy bank ma taryfikator na różne usługi, żaden nie jest instytucja charytatywna. Jeden ma opłaty za to a za tamto nie a drugi odwrotnie.
notoja / 212.96.238.* / 2015-07-22 04:36
a ja wam wytoczę proces jak i zawiadamiam prokuraturę i wyższą instancję bankową. Zobaczymy jak będziesz kłapać dziobem w sądzie.
nerwus / 81.219.59.* / 2014-09-29 21:09
do mnie np. nie przyszła żadna informacja o zmianach w opłatach w prowadzeniu konta tylko po czasie list za 18 zł z upomnieniem że jestem dłużna. a konto miało być darmowe bez żadnych innych dodatkowych warunków... nie polecam nikomu Banku Pocztowego!!! uważam że to oszuści albo biorą się za bankowość a pojęcia o niej nie mają...
voyciex / 193.227.123.* / 2014-06-25 14:24
No właśnie czyli zrobić ludzi w wuja i mowić, że trzeba było czytać. Starszych ludzi też tak okradacie?
jacek740 / 78.30.121.* / 2014-06-18 09:40
Pani jest wspolwlascicielka banku czy ma Pani tam udzialy.Sam doswiadczam niedogodnosci zwiazanych z Pani bankiem,dlugie przelewy,problem z zalogowaniem czy kontakt przez infolinie prosze nie opowiadać ludziom p****** ,ze wszystko dziala super skoro tak nie jest BANK POCZTOWY TO ZENADA tak jak wszystko co sie wiaze z Poczta Polska nic nie dziala jak powinno priorytety ida tydzien tak jak przelewy
konaria / 176.103.32.* / 2014-05-25 12:45
Bank jest fatalny ja mam to samo!
MŁ / 89.64.238.* / 2014-05-23 11:54
odradzam stanowczo. Można się naciąć i mieć założone zaocznie drugie konto bez zgody i podpisu. Pracownicy chyba maja problem z uczciwością. Dotyczy Krakowa.
Piotr77305 / 89.69.174.* / 2014-05-15 22:35
Do dupy jest ten bank! Mam w nim kredyt i co chwile jakieś problemy. Ostatnio zgubili moją polisę na mieszkanie i jeszcze chcą mi za to karę 50zł doliczyć. Szkoda słów, szukajcie lepiej innego banku!
notoja / 212.96.238.* / 2015-07-22 04:38
w takich przypadkach powiadamiaj policję i wzywaj na miejsce oszustwa będzie raport do którego w sądzie się odwołasz.
Radek537 / 78.10.237.* / 2014-05-12 16:59
Uwaga! Jeżeli masz kredyt w pocztowy, a w umowie masz że musisz zapłacić karta minimum np. 500 zł zwróć uwagę na to, że płacąc kartą np. 29.04.2014 tak by była to kwota 500 zł. bank zaksięguje to 02.05.2014 i nie uzna Ci obrotu w miesiącu, po czym wyślę pismo z info że nie wywiązałeś się z umowy, następnie podwyższy oprocentowanie. Ludzie omijajcie ten bank!
sculy / 78.9.120.* / 2014-06-04 19:39
300 pln,,,, to raz, a dwa jezeli używasz normalnie karty i konta nie ma z tym problemu, chyba, że targasz kartą od święta żeby zaoszczędzic 5 zybla, pozdrawiam.
Robert999 / 82.160.220.* / 2014-05-11 02:41
Skandal!!! po zmianie strony nie mogę się zalogowa, nieprawidłowa para loginu i hasła. Mało tego, pani w infolini twierdzi, że nigdy nie miałem aktywnej usługi konta internetowego. Normalnie idiote ze mnie robią. Kazała mi pisac wniosek o otwarcie kanału internetowego.Co dziwne, to w opcjach telefonicznych mam możliwośc zmiany tylko hasła telefonicznego. Moje konto internetowe ZNIKNEŁO (!!!) Chyba pójdę na policję, bo zaczynam się bac o swoje pieniądze
Renia69 / 94.42.104.* / 2014-05-09 19:23
Do 27 kwietnia działał idealnie {jak dla mnie }przejrzysta strona, szybko można było sprawdzić operacje wpłaty,wypłaty itd.Nie wiem komu to przeszkadzało i dlaczego tak ktoś to skomplikował.Teraz nie wiem gdzie szukać swoich zleceń stałych co zostało już zapłacone a co nie.Czy teraz trzeba będzie wszystko wpisywać,żeby dowiedzieć się co dzieje się na koncie.Nie mam na to czasu.
emeryt715 / 46.149.222.* / 2014-05-05 15:02
najgorsze dziadostwo to infolinia i nowy system logowania.prędzej dodzwonisz się do św,Piotra niż do nich.nie polecam nikomu.
VERB / 81.190.85.* / 2014-05-05 16:47
Od lat jestem klientką pocztowego24, ale zamierzam odejść bo nowy system od 27 kwietnia działa fatalnie - prawie nie działa. Zalogowanie się graniczy z cudem, ciągle wyskakuje napis, że nik niezgodny z hasłem, a jak się ma szczęście raz na 3 - 4 dni i się zaloguje, to wykonanie operacji jest prawie niemożliwe - gwiazdeczka na ekranie kręci się w nieskończoność i jak już w końcu chce się to wszystko rzucić i wylogować - to też nie można, bo trwa godzinami
Renata923 / 46.171.91.* / 2014-05-25 14:29
dzien dobry, próbowała Pani przez inną przegladarkę? U mnie działa idealnie.

pozdrawiam
KAJA461 / 176.122.219.* / 2014-05-09 18:26
Masakra jakaś ten co wymyślił ten nowy system to niech go piorun jaśnisty trafi jakiś debil i jeszcze duża kase za to wział a ja już 3 raz nie mogę się zalogować bo wcąż błędne hasło a pani na poczcie mi pomogła i pokazała jak to zrobić przyjechałam do domu i znowu to samo MASAKRA PRZENIOSĘ SIE DO INNEGO BANKU
sculy / 78.9.120.* / 2014-06-04 19:40
zmienić przeglądrkę...
Jerzy85 / 31.182.82.* / 2014-05-03 10:33
Ja do Banku Pocztowego 24 nalezę 5 lat i jak zarazie żadnych problemów nie miałem ,logowanie za każdym razem wchodziłem bez problemów ,jak i przelewy nawet z innego banku nie są tam gdzieś przytrzymywane tylko mam w tym samym dniu dostępne,nawet na nowej grafice (co jest zmieniona pod koniec kwietnia 2014r)dobrze mi się po niej porusza. Więc uważam jak na dzień dzisiejszy nie myślę zmieniać Banku.
voyciex / 193.227.123.* / 2014-06-25 14:29
W Korei Północnej też uważają, że u nich jest najlepiej na świecie
żbigniew / 91.224.217.* / 2014-05-09 12:42
Wierutna bzdura.W przypadku niedostępności do konta brak o tym informacji na stronie do logowani .Wyświetla się natomiast komunikat o nieprawidłowym loginie lub haśle.W systemie pojawiają się okienka w które nie wiadomo co wpisać. Konsultantki na infolinii nie potrafią udzielić prawidłowej informacji a wręcz wprowadzają w błąd oferując w zamian kilkunastominutowy koncert.Kontakt z infolinią -brak mi słów to się nie da opisać .Reasumując wprowadzenie nowego systemu to totalna porażka obnażająca nieudolność i brak kompetencji osób decyzyjnych w tym "BANKU".
anitka555 / 83.25.240.* / 2014-05-03 16:32
Ja również korzystalam bez żadnych problemow z pocztowego do tej pory. Jednak to co się dzieje po zmianie wyglądu to jest obraz nędzy i rozpaczy i nie zmienią tego pojedyncze posty "zadowolonych" klientow, pewnie pracowników banku bo jak widac na wszystkich możliwych forach problemy wszyscy mają te same:

Źle dzialający mechanizm logowania odrzucający prawidłowe hasło co pewnie zależne jest od rodzaju przeglądarki, systemu itp. Nie przetestowano tego dokladnie przed wprowadzeniem tych "nowości"!!!

Tragiczna infolinia, na której zamiast w prosty sposob pomoc to z powodu braku kompetencji gmatwają jeszcze bardziej i wprowadzają klientow w błąd!

Strasznie ograniczony dostęp do PŁATNEJ infolini bo oczekiwanie 30-40 minut na połączenie z konsultantem to kpina z klientow. Szczęście mają ci, którzy trafią na kogoś kompetentnego bo w przeciwnym wypadku spędza wiele godzin przy telefonie!!!

Pozornie ladny inrerface okazuje się mało czytelny i wprowadzający w błąd o czym przekonalam się na własnej skorze! Komunikaty powinny być jednoznaczne i oczywiste a nie wprowadzające w błąd co skutkuje konkretnymi stratami finansowymi!

Nie słyszalam jeszcze aby jakiś bank tak sobie zakpił z klientow wpuszczając ich w kanal i pozbawiając dostępu do swoich pieniędzy poprzez wprowadzenie nieprzetestowanych dostatecznie zmzian i zarazem nie zapewniajacy odpowiedniej pomocy na infolini oszukanym klientom!!!
Jadwiga67 / 83.26.64.* / 2014-05-05 16:27
Bank Pocztowy 24 po modernizacji dużo gorszy niż przed zmianami. Oczekiwanie na połączenie bardzo długie, odrzucane przez system prawidłowe hasło. nie można się dodzwonić na infolinię. Nie polecam! Najgorszy bank, z jakim miałam do czynienia. Współczuję starszym osobom, bo przecież w większości klientami są tu emeryci i renciści.

Najnowsze wpisy

Konto osobiste - najlepsza oferta: