YYYYYY77
/ 85.237.167.* / 2016-01-10 17:02
Witam,
Absolutnie potwierdzam i również nie polecam zakupów zegarków w Aparcie. Kupiłam sobie w prezencie gwiazdkowym zegarek marki Albert Riele, był nietani, po dwóch dniach po prostu się zatrzymał. Złożyłam reklamację, którą uznano, czekam na zegarek już 14 dni, byłam w salonie, żeby dowiedzieć się co się stało i kiedy będę mogła go odebrać. Dowiedziałam się, że zegarek zostanie naprawiony w odpowiednim czasie. prosiłam o doprecyzowanie "odpowiedniego czasu" czy może to być 10 lat, usłyszałam, że może, a jak się chce dowiedzieć czegoś więcej to mogę sobie zadzwonić na infolinię. BRAWA za podejście do klienta dla kierownika salonu. Ponadto uwagi sprzedawców poddają wątpliwość, czy Apart sprzedaje produkty fabrycznie nowe, ponieważ po dwóch dniach użytkowania (standardowe noszenie w święta, żadnych ciężkich prac) składając reklamację pracownik salonu zauważył "drobne rysy włosowate", których nie widział sprzedając mi produkt podobno jako "nowy".
Ocenę pozostawiam Państwu, mnie uspokojono, że może za 10 lat odzyskam moją własność.
Dziękuję.