Forum Polityka, aktualnościKraj

Canal+ Cyfrowy ukarany przez UOKiK

Canal+ Cyfrowy ukarany przez UOKiK

Money.pl / 2012-02-09 15:24
Komentarze do wiadomości: Canal+ Cyfrowy ukarany przez UOKiK.
Wyświetlaj:
Mirek13 / 77.65.84.* / 2012-02-29 09:47
Spoko, ten czas i tak szybko zleci. Tym bardziej, że przecież dotychczas nie było zapewne aż tak źle. Zajrzyj na oferte nki - jest całkiem fajna.
bartolomjo / 109.243.185.* / 2012-02-22 13:30
bardzo sympatycznie z ich strony :/ na szczęście nigdzie nie dzwoniłem, tylko wysłałem wypowiedzenia listem poleconym. muszę jeszcze trochę przeboleć okres wypowiedzenia i już.
Mirek13 / 77.65.84.* / 2012-02-20 10:54
Choć ponoć Cyfra za bardzo nie utrudnia odejście. Jeżeli powód uzasadniony, tak jak w powyższym wypadku, to czemu nie. Można poszukać ciekawszej oferty.
miron124 / 79.185.215.* / 2012-02-18 13:18
Ja to nawet głupio rozumiem cyfrę, jak zobaczyli że ludzie pojęcia nie mają to i im utrudniali a Ci jak owce posłusznie słuchali, bez sensu. Szkoda że ludzie nie znają podstawowych praw cywilnych i nie potrafią ich w sposób asertywny egzekwować. Wypowiadać umowę można zawsze!
mirek13 / 77.65.84.* / 2012-02-14 11:15
Tak to jest jak się robi ludzi w konia. Ciekawe ile osób zrezygnuje z C+? Bo to dobra okazja do pożegnania tej platformy.
Satyr / 83.12.70.* / 2012-02-09 16:31
Na szczęście po 13 latach wyzwoliłem się z pod Canal+ , dojrzewałem długo i mam to za sobą. Od dłuższego czasu Canal+ traktował mnie jak ostatniego przygłupa, któremu co rusz podnoszono kwotę abonamentu. Umowy abonenckie mają tak skonstruowane, że w każdej chwili robią co chcą. Ostatni aneks do do umowy zawierał bodaj 145 pozycji zapisanych w tabelkach. Konia z rzędem kto się połapał w tym celowym galimatiasie cenowym. Warto UOKiK zainteresować tymi umowami. Jedynie żal Smokowskiego i Twarowskiego ,którzy są bardzo kompetentni w tym co robią. A już rozmowy ze strony call center z abonentem nadają się do kabaretu. Ja miałem cierpliwość do 2 , gdzie tłumaczyłem jak krowie na rowie dlaczego mam ich zagrywek dość. Za trzecim razem stanowczo odmówiłem z propozycja ,żeby odsłuchali to co nagrali dotychczas. Adieu Canal+
tomtom30 / 87.101.35.* / 2012-02-09 17:06
dokładnie tak, jestem ich abonentem i robią co chcą, aneksy do umowy, zmienianie pakietów cuda na kiju,a call center to TOTALNA ŻENADA!!!
cinos / 87.205.237.* / 2012-02-23 07:13
nikt nie każe ci podpisywać żadnych aneksów, ja nie zgodziłem się na ostatnią podwyżkę i wypowiedziałem umowę, muszę poszukać platformy gdzie ceny będą się zmieniać hmm powiedzmy mniej dynamicznie
radek13 / 77.65.84.* / 2012-02-23 12:54
Przede wszystkim warto podpisywać krótkie, roczne umowy. Wtedy unika się wielu niedogodności, typu zmiany ofert. Ale jak już się coś takiego podpisało, to przecież nic trudnego przy zmianach w regulaminie wypowiedzieć umowę.
Chyba podróżnik / 2012-02-23 15:10
I bardzo słusznie!! Lecą w kulki z klientami!! To tyle w temacie!!
miron124 / 83.24.77.* / 2012-02-25 14:54
Ciekawe zjawisko się szerzy, cyfra daje ciała i ludzie odchodzą do polsatu i enki, ciekawe co na to cyfra, po co jej była ta podwyżka? chcieli zredukować liczbę klientów?
zla zla i wsciekla / 5.172.247.* / 2014-06-18 11:57
chamy i złodzieje za 19 dni opuznienia w zdaniu karty od dekodera policzyli kare w wysokisci300 zł, a jake nie przyjenne i niewyparzone gęby malą nie podpisujcie umow z nimi
pentium / 87.205.228.* / 2012-02-29 15:44
z polsatu też odchodzą bo zmienia się u nich oferta- wyłączają kanały i ludzie ślą rezygnacje
SD23 / 83.5.3.* / 2012-02-09 16:09
Teraz kolej na firmę Multimedia.
asdasdsadas / 217.171.129.* / 2012-02-09 15:24
' że wielu z tych abonentów nich mogło pomyśleć, ' ... 'nich'? seriously ?

Najnowsze wpisy