kkfazer
/ 78.10.121.* / 2012-05-08 08:53
Zdecydowałem nadać nowe życie Faziemu pozostając przy super wygodnej pozycji jeźdźca wspólnie z firmą K+K Kwiecień motocykle postanowiłem dokonać pewnych znaczących zmian w układzie napędowym. Oddając do serwisu sprzęt oczekiwałem zwiększenia mocy rasowego brzmienia, zmian, które miały spowodować, że maszyna będzie budzi się do życia już po przekroczeniu 1000 obrotów.
Zmianą wydechu bez mapowania zafundujesz sobie: szarpanie, falujące obroty, spadek mocy od dołu niestety jest potrzebna ingerencja w moduł.
Mapowanie – to, w czym się specjalizuje K+K motocykle. Polega na zmienianie parametrów takich jak: (dawka paliwa, przyśpieszenie zapłonu, zmiana map przepustnic oraz parametrów stałych takich jak moment odcięcia zapłonu) zawartych w sterowniku silnika ECU , ECM itp.
Najważniejsze to odczucie, wydech Yoshimura TRC po odpaleniu już są dreszcze, po przejechaniu pierwszych kilometrów „Fazi lata” oczekiwania się sprawdzają, budzi się do życia już po przekroczeniu 1000 obrotów, poprawiona moc od dołu, brak falowania obrotów… jednym słowem działa.