Forum Forum inwestycyjneFundusze

CU Polskich Akcji plus BPH Akcji Dynamicznych Spółek

CU Polskich Akcji plus BPH Akcji Dynamicznych Spółek

SławekK / 2007-07-25 14:31
Jestem nowy w tej tematyce, ale od jakiegos czasu czytam to forum. Chciałbym zainwestować na początek 20.000,- PLN po połowie na CU PA i BPH ADS. Mam już dość lokat po 1,5%!!! Portfel może i ryzykowny, ale jak pomyślę ile straciłem na lokatach, to ryzyko mi nie strasznę. Szczególnie prosze o opinię dotyczące CU Polskich Akcji, bo jakoś ostatnio nie było go na łamach forum. Myślicie, że taki układ się sprawdzi? Proszę o opinie.
Wyświetlaj:
TaS / 2007-07-26 00:00 / Tysiącznik na forum

jak pomyślę ile straciłem na lokatach



hmmm wyjątkowo ciekawe stwierdzenie... to co to były za lokaty? chyba,ze mały zysk uważasz za strate. nawet uwzgledniajac infalcje to nic nie mogle stracic :)


fundusze to nie akcje. Tu nie działa zasada: nie mowia to bierz,bo beda mowic :)
SławekK / 2007-07-26 08:17
Lokaty klasyczne w BPH - najpier półroczna, potem miesięczne, bo oprocentowanie takie samo. Sam jestem zdziwiony, że w tym trwałem. Skoro inflacja wynosi około 2%, to i tak do tyłu jest 0,5%. Nie licząc oczywiście utaconych korzyści :). Może mam skrzywienie księgowego, ale dla mnie niewykorzystana szansa (przy umiarkowanym ryzyku oczywiście) jest stratą. Dzisiaj notowania idą w dół, ale to może dobry moment do zakupów?
TaS / 2007-07-27 00:01 / Tysiącznik na forum
niewykorzystana szansa to poprostu brak zarobku, czyli zero :) a nie strata :)
to o czym piszesz to czesty błąd inwestorów początkujacych - sam go popełniam i zawsze sbie post factum mowie "ksiazkowy blad baranie" :)

a co do tej lokatki - faktycznie dziwna ;)

Czy to dobry moment na zakupy? hmm zawsze jest dobry moment o ile nie pchasz wszystkiego w jednej transzy :)
SławekK / 2007-07-27 08:51